پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 74357
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل شرکت توزیع برق قم خبر داد؛

صدور ۳۷۰ مگابایت پروانه برای نیروگاه‌های تولید پراکنده برق در قم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق قم گفت: ۳۷۰ مگابایت پروانه برای نیروگاه‌های تولید پراکنده صادر شده است و بیش از هزار مگابایت در خواست سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید برق در قم داریم.
صدور ۳۷۰ مگابایت پروانه برای نیروگاه‌های تولید پراکنده برق در قم
صدور ۳۷۰ مگابایت پروانه برای نیروگاه‌های تولید پراکنده برق در قم
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه شکوه چهل ساله در قم برگزار شد با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیش از ۵۵۶ هزار مشترک دارد، اظهار داشت: در قم ۳۶ درصد مصارف ما خانگی هستند که ۸۲ درصد مشترکین ما را تشکیل می‌دهند، ۱۵ درصد کشاورزی و ۲۸ درصد نیز صنعتی است.

وی گفت:  بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ کنتور هوشمند را نصب کردیم تا بتوانیم با مدیریت مصرف و هرگونه تغییر و دست کاری در کنتور به صورت آنلاین اطلاعات آن را دریافت کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه پیک مصرف استان قم ۷۷۵ مگابایت بوده است، تصریح کرد: تلفات ما در شبکه‌های توزیع ۱۰ درصد بوده و خدمات غیر حضوری ما نیز فعال می‌باشد.

وی گفت: میز خدمت در توزیع برق  استان نیز فعال شده است و حدود ۵۰ میلیارد تومان پیش بینی می‌کنیم اعتباراتی باشد که امسال در بخش توزیع هزینه بشود.

آهنین پنجه عنوان کرد: ۳۷۰ مگابایت پروانه برای نیروگاه‌های تولید پراکنده صادر شده است و بیش از هزار مگابایت در خواست سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید برق در استان را داریم.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت مصرف هفت برنامه به توزیع برق استان قم ابلاغ شده است، گفت: سرویس کولرهای آبی و گازی، تغییر ساعات کار اداری، استفاه از مولدهای خود تأمین، خاموشی چاه‌های کشاورزی، همکاری صنایع و ادارت و استفاده از فناوری‌های نوین از ان جمله است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان به صنایع، کشاورزی و دیگر ارگان‌هایی که به مدیریت مصرف برق کمک کردند پاداش همکاری پرداخت کردیم.

وی ابراز کرد: در دهه فجر امسال ایجاد نیروگاه تولید پراکنده ۶ مگابایتی توانا انرژی البرز در بخش خلجستان با ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث شبکه و ۲۵ میلیارد سرجمع سرمایه‌گذاری کامل شد که مشکلات دستجرد و قاهان را حل می‌کند.

آهنین پنجه گفت: برای گسترش استفاده از سلول‌های خورشیدی هماهنگی‌های لازم با استاندار و معاون عمرانی استان انجام شده و بیش از ۲۴۲ هکتار زمین واگذار یا مصوبه شورای برنامه‌ریزی آن دریافت شده که به سرمایه‌گذاران واگذار کنیم تا بتوانند در طرح استفاده از سلول‌های خورشیدی با شرکت توزیع نیروی استان همکاری لازم را داشته‌باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfemde.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما