يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 7484
خامه یار خبر داد:

استقبال خوب مردم از نمایشگاه قم در مالزی

قم نيوز : ثم نیوز: معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم گفت: مردم ایالت کلانتان مالزی استقبال خوبی از نمایشگاه قم که در این کشور برگزار شده بود، داشتند.
استقبال خوب مردم از نمایشگاه قم در مالزی
به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار اظهار داشت: به مناسبت هفته فرهنگی ایران در مالزی، استان قم اقدام به برپایی نمایشگاهی در سه بخش صنعتی، بازرگانی و فرهنگی کرده است.

وی افزود: در بخش فرهنگی، تیمی متشکل از ۲۱ هنرمند خوشنویس، گرافیست، قاری قرآن، نگارگر و... روانه این نمایشگاه کردیم.

معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم بیان کرد: در کمیته فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، جامعة المصطفی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های دیگر فرهنگی حضور دارند.

وی با اشاره به درخواست اهالی ایالت کلانتان مالزی به برپایی نمایشگاه در این شهر گفت: به درخواست مردم این شهر که از شهرهای مذهبی مالزی به شمار می‌رود، ۱۳ غرفه به منظور عرضه محصولات فرهنگی استان برپا کردیم.

خامه‌یار به برنامه‌های هیئت فرهنگی ایران در مالزی اشاره کرد و گفت: قاریان بین‌المللی استان قم هر شب در یکی از مساجد این ایالت برنامه قرائت قرآن دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی از برخی مفاخر استان قم برپا شده و کتاب‌های آنان از جمله آیت‌الله موسوی لاری به زبان‌های مالی و انگلیسی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

معاون مطبوعاتی و تبلیغات فرهنگ و ارشاد قم یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی استان قم در این نمایشگاه حضور موثری دارند و با توجه به استقبال مردم این ایالت از نمایشگاه هفته فرهنگی ایران، نمایشگاه فرهنگی را در نوبت بعدی در این ایالت برگزار می‌کنیم.

نمایشگاه هفته فرهنگی ایران از ۲۴ خردادماه در کشور مالزی برپا شده و تا ۲۸ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.v8fbjh8ee9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما