دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 74924
منبع : خبرگزاری تسنیم

ووشوی قم برای ادامه روند صعودی نیازمند نگاه مسئولان است

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی قم با بیان این‌که ووشوی استان برای ادامه روند صعودی نیازمند نگاه مسئولان است، گفت: ووشوی قم با سرعتی فراتر از حد تصور در حال پیشروی و رشد است.
ووشوی قم برای ادامه روند صعودی نیازمند نگاه مسئولان است
ووشوی قم برای ادامه روند صعودی نیازمند نگاه مسئولان است
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: موفقیت تیم ووشوی استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور فراتر از حد انتظار بود. ما تیم خوبی در اردبیل داشتیم و در حالی یک مدال کسب کردیم که سایر نفرات ما نیز دست‌وپابسته نبودند و حریفی سرسخت برای رقبای خود بودند. در وزن 52 کیلو نماینده قم با یک پیروزی و در وزن 70 کیلو با 2 پیروزی از دور مسابقات کنار رفتند. در 81 کیلو علی امیرآبادی با برترین بازیکن وزن خودش بازی سنگینی داشت که این نمایش پایاپای با تشویق این قهرمان از سوی مقامات فدراسیون و شخص دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون همراه بود.

وی افزود: تک مدال مادر وزن 56 کیلوگرم توسط مهدی اکبری مقدم در حالی به دست آمد که او در 3 بازی رقبای قدرتمندی را شکست داد و در بازی آخر خود با این‌که از دو ناحیه پای چپ و راست آسیب‌دیده بود بازی کرد و در عین شایستگی برای فینالیست شدن به مدال برنز رسید و در آینده از این ووشوکار جوان بیشتر خواهیم شنید.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در تالو مهدی عبدالملکی برای ووشوی قم مدال باارزشی در رده سنی جوانان کسب کرد و بدین ترتیب هم این تالوکار و هم مهدی اکبری مقدم در اردیبهشت در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت تا برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی تلاش کنند . در ساندا شانس بالایی برای انتخاب نماینده قم در ترکیب نهایی تیم ملی داریم اما همه چیز به نحوه تمرین و حمایت از این ووشوکار تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی وابسته است.

وی عنوان کرد: اگر اداره کل ورزش و جوانان قم انتظار دارد که ووشوی قم به سطح استان‌های دارای ملی‌پوش و درجه‌یک کشور برسد از ظرفیتی که اکنون ایجادشده حمایت کند. امسال به 3 مدال رسیدیم درحالی‌که انتظار اداره کل ورزش و جوانان این بود که در سال 98 یک برنز کسب کنیم. این نشان می‌دهد ما با سرعتی فراتر از حد تصور در حال پیشروی هستیم و در این حرکت، نباید مانع و سدی ایجاد شود.

محمد زاده تأکید کرد: در لیگ می‌بینید که بازیکنان حریف ما دریافتی‌های بسیار بالایی دارند و دلگرمی زیادی در آن‌ها وجود دارد اما ووشوی قم با تیمی که همه بازیکنان بومی هستند و دستمزدی هم دریافت نمی‌کنند وارد لیگ شده‌اند و غیرتمندانه می‌جنگند. بارها از ما در مورد بومی بودن بازیکنان سؤال شده و باورشان نمی‌شود که این بازیکنان بومی هستند.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcfj1de.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما