شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 75091
منبع : خبرگزاری تسنیم

ابتکار در قم: دستاوردهای انقلاب در زمینه زنان قابل‌عرضه به تمام کشورهای جهان است

قم نيوز : معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه زن در بعد جهانی قابل‌استفاده برای تمام کشورهای دنیا به‌ویژه کشورهای مسلمان جهان است.
ابتکار در قم: دستاوردهای انقلاب در زمینه زنان قابل‌عرضه به تمام کشورهای جهان است
ابتکار در قم: دستاوردهای انقلاب در زمینه زنان قابل‌عرضه به تمام کشورهای جهان است
به گزارش قم نیوز معصومه ابتکار عصر امروز در حاشیه افتتاحیه نخستین دوره مطالعات زنان در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: زنان در تمام عرصه‌های اجتماعی امروز جامعه حضور فعالی دارند.

وی افزود: ایران اسلامی الگویی نمونه در نقش‌آفرینی مثبت زن در عرصه جامعه با حفظ جایگاه دینی و اخلاقی و کرامت انسانی است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به گام‌های مثبت نظام اسلامی در نقش‌آفرینی اجتماعی زنان گفت: دستاوردها و مبانی فکری انقلاب اسلامی در حضور فعالانه زنان در عرصه اجتماع باد علاوه بر پیاده‌سازی کامل در سطح کشور، در مجامع و عرصه‌های مختلف بین‌المللی نیز تبیین و شناسانده شود.

ابتکار ادامه داد: دانشگاه ادیان با بسترسازی‌های مثبتی که انجام داده در زمینه گفتمان‌های زنان و معضلات پیش روی جامعه زنان در سطح  بین‌المللی اثرگذاری ویژه‌ای می‌تواند داشته باشد، بسیاری از مسائل پیش روی زنان جنبه جهانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پایان‌نامه‌های پیرامون زن و خانواده ازنظر کمی بسیار زیاد است اما لازم است تا این پایان‌نامه‌ها بر مبنای نیازهای جامعه و رویکرد کارکردی تدوین شوند تا در عرصه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری منشأ اثر شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برخی از دستاوردهای مثال‌زدنی انقلاب اسلامی در مبحث زن و خانواده اضافه کرد: دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه زن در بعد جهانی قابل‌استفاده برای تمام کشورهای دنیا به‌ویژه کشورهای مسلمان جهان است.

ابتکار تأکید کرد: حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی کشور هرروز افزایش پیداکرده و پررنگ‌تر می‌شود، ورزش، دانشگاه، مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی، اشتغال و محورهای دیگر از عرصه‌های حضور پررنگ بانوان در ایران است.

وی ابراز کرد: باوجود تمامی پیشرفت‌های انجام‌شده همچنان موانعی جدی بر سر راه زنان در ایران وجود دارد، موانع و معضلات کنونی عرصه زنان و خانواده با سیاست‌گذاری‌های درست و مشارکت سازنده بانوان حل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8gbz.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما