يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 75115
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

گوساله‌هایی که به مقصد نرسیدند

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی قم از توقیف ۱۷ راس گوساله قاچاق به ارزش ۱۳۱ میلیون تومان در استان خبر داد.
گوساله‌هایی که به مقصد نرسیدند
گوساله‌هایی که به مقصد نرسیدند
به گزارش قم نیوز سرهنگ کرمی،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: در راستای پيشگيری از قاچاق احشام پس از خبر واصله مبنی بر خروج چندین راس احشام از استان به سمت غرب کشور توسط يک دستگاه کاميون باری، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضائی استان و اعزام کارکنان این پلیس، خودرو مذکور شناسایی، متوقف و طی بررسی صورت گرفته ۱۷ راس گوساله شامل ۱۵ راس ماده و ۲ راس نر کشف شد.

سرهنگ کرمی بیان کرد: راننده بارنامه همراه نداشته و سرنشين خودرو خود را مالک احشام اعلام که در تحقیقات مأموران، افراد مذکور به خروج بدون مجوز حمل دام از قم به مقصد غرب کشور اذعان کردند.

وی ادامه داد: احشام با مجوز قضائي به قرنطينه دامپزشکي تحويل و پس از نصب پلاک گوش، کارشناسان جهادکشاورزي استان ارزش آن را ۱۳۱ ميليون تومان اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با اشاره به ممنوعیت خروج دام ماده از استان، گفت: نهایتاً خودرو کاميون به پارکينگ منتقل و افراد مذکور نیز به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciwzay.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما