سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 75236
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پوستر اسلام هراسی علیه نماینده مسلمان محجبه در پارلمان آمریکا تنش برانگیز شد

قم نيوز : پس از آنکه نمایندگان جمهوری خواه در یک جشن حزبی پوستر ضداسلامی علیه ایلهان عمر، نماینده مسلمان محجبه در پارلمان نصب کردند، تنش هایی میان دو حزب آمریکایی به وجود آمد.
پوستر اسلام هراسی علیه نماینده مسلمان محجبه در پارلمان آمریکا تنش برانگیز شد
پوستر اسلام هراسی علیه نماینده مسلمان محجبه در پارلمان آمریکا تنش برانگیز شد
پوستر اسلام هراسی علیه نماینده مسلمان محجبه در پارلمان آمریکا تنش برانگیز شد
حوزه/ پس از آنکه نمایندگان جمهوری خواه در یک جشن حزبی پوستر ضداسلامی علیه ایلهان عمر، نماینده مسلمان محجبه در پارلمان نصب کردند، تنش هایی میان دو حزب آمریکایی به وجود آمد.

به گزارش قم نیوز یک پوستر ضداسلامی که در آن ایلهان عمر، نماینده زن محجبه پارلمان آمریکا را با تروریست ها نسبت می داد و در مراسم جشنی در مقر حزب جمهوری خواه در پایتخت ویرجینیای غربی نصب شده بود، خشم بسیاری را برانگیخته است.

درحالی که هدف نصب این پوستر ترویج خشونت علیه مسلمانان بوده، طبق گزارش ها به نظر می رسد تنش ها منجر به مجروح شدن حداقل یک نفر و استعفاء دادن یک تن دیگر شده است.

پوستر مذکور تصویر نماینده ایلهان عمر را زیر تصویری از برج های دوقلوی ساختمان تجارت جهانی در حال سوختن پس از حمله 11 سپتامبر را نشان می دهند و در زیر آن ها نوشته شده : «هرگز فراموش نکنید! من سند فراموشی شما هستم!»

نماینده ایلهان عمر در حساب توییتر رسمی خود ضمن محکوم کردن این پوستر اعلام کرده که این گونه تبلیغات وی را هدف حملات اسلام هراسی قرار خواهد داد.

وی نوشت:  جای تعجب نیست که تروریست های داخلی برای سرم جایزه گذاشته اند و در روی پمپ بنزین های محله ما این پیام را نوشته اند «ایلهان عمر را به قتل برسانید!»

وی در ادامه نوشت که چنین تصاویر نفرت انگیزی در پایتخت ایالتی منتشر می شوند و هیچ کس آن ها را محکوم نمی کند.

مایک پوشکین یک نماینده دموکرات در این باره نوشت: می نمی توانم درک کنم چرا برای همکاران جمهوری‌خواهم درک این مسئله سخت است که نشان دادن یک پوست نفرت انگیز اسلام هراسانه غلط محسوب می شود.

وی به خبرنگاران گفت که هیچ یک از نمایندگان جمهوری خواه این پوستر را محکوم نکرده اند. با این حال گفته می شود پس از این حادثه بحثی پیش آمده و یکی از نمایندگان با وقاحت گفته که «تمام مسلمانان تروریست هستند» و دموکرات ها مخالفت شان را با پوستر اعلام کرده اند. این نماینده بعدها گفته خود را تکذیب کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceiqm.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما