چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 75275
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مطرح کرد

برگزاری 22 برنامه همزمان با روز بزرگداشت شهدا

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا 22 عنوان برنامه با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسؤولان و خادمان به شهدا در قم اجرا می شود.
برگزاری 22 برنامه همزمان با روز بزرگداشت شهدا
برگزاری 22 برنامه همزمان با روز بزرگداشت شهدا
به گزارش قم نیوز سید جواد هاشمی اظهارکرد: در روز بزرگداشت شهدا مصادف با 22 اسفند طبق روال هر ساله ستاد بزرگداشت روز شهدا در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان تشکیل شده و 22 عنوان برنامه از جمله برگزاری صبحگاه مشترک در گلزار شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با شهدایی که روز 22 اسفند به دنیا آمده یا به شهادت رسیده اند، برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خادمان به فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه های ستاد روز شهدا نشست با ائمه جمعه بخش ها به منظور تاکید و معرفی روز شهید در خطبه های نماز جمعه و سخنرانی مدیرکل بنیاد پیش از خطبه های نماز جمعه قم، کاشت نهال به نام شهدا، حضور پیام آوران ایثار در اماکن فرهنگی و آموزشی از سوی تشکل پیام آوران ایثار و مسابقه انشا نویسی به نام شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: همچنین ستاد روز بزرگداشت شهدا برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از بازنشستگان و کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران، ایجاد فضای تبلیغاتی در سطح شهر و محل برگزاری نماز جمعه و اجرای نمایشگاه و میز خدمت در مصلای نماز جمعه را برنامه ریزی کرده است.

هاشمی عنوان کرد: روز بزرگداشت شهدا فرصتی است برای تجدید عهد و پیمان با شهدا تا در پیچ و خم روزگار گرفتار غبار فراموشی نشویم و جانمان را با عطر یاد شهدا و راه شهدا که همانا حرکت در مسیر سعادت است خوشبو کنیم.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا همانا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و مفتخریم امسال با 8 هزار خانواده معظم شهید و ایثارگر دیدار و تکریم صورت گرفت و این طرح همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcft0de.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما