چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 75309
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم خبرداد

اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فضای سبز شهر قم در سال آینده

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: در سال جاری نزدیک به 200 میلیارد تومان برای فضای سبز درنظر گرفته شده است که این مبلغ در سال آینده به 250 میلیارد تومان خواهد رسید.
اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فضای سبز شهر قم در سال آینده
اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فضای سبز شهر قم در سال آینده
به گزارش قم نیوز امیر سامع عصر امروز در مراسم روز ملی درختکاری و آیین افتتاح و بهره‌برداری از 22 پروژه فضای سبز شهرداری قم که در سالن همایش‌های شهرداری مرکز قم برگزار شد، با اشاره به اینکه کار فضای سبز در قم بسیار مورد نیاز و مبتنی بر برنامه است، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر قم دارای برنامه‌ای بلند است شهرداری قم به همه موضوع‌ها به صورت جامع نگاه می‌کند.

وی اضافه کرد: هزار و 400 شاخص در مجموعه اقدامات و برنامه‌های شهرداری درنظر گرفته شده است که نزدیک به 400 مورد از این شاخص‌ها در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی تعریف می‌شود و در این راستا در سال جاری نزدیک به 200 میلیارد تومان برای فضای سبز درنظر گرفته شده است که این مبلغ در سال آینده به 250 میلیارد تومان خواهد رسید.

معاون شهردار قم با بیان اینکه تحقق اهداف مورد نظر در حوزه منابع طبیعی نیازمند مشارکت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف است، مطرح کرد: شهرداری قم با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا در حوزه فضای سبز و درختکاری نه فقط به استانداردهای جهانی برسد بلکه وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سرانه جهانی داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از اهتمام دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در راستای توسعه فضاهای سبز در استان و شهر قم عنوان کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا با انجام هماهنگی‌های لازم بتواند استفاده جامع از ظرفیت‌های موجود را رقم بزند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdns05.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما