پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 75330
منبع : خبرگزاری تسنیم

۲۵۰ میلیارد تومان بودجه به فضای سبز شهری قم اختصاص یافت

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه در سال ۹۸ برای ایجاد و توسعه فضای سبز شهری در قم خبر داد.
۲۵۰ میلیارد تومان بودجه به فضای سبز شهری قم اختصاص یافت
۲۵۰ میلیارد تومان بودجه به فضای سبز شهری قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع در حاشیه مراسم غرس درخت توسط آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و مسئولان استانی در بوستان آیت‌الله بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اهداف و چشم‌انداز شهرداری قم در توسعه فضای سبز شهری اظهار داشت: خوشبختانه با اولویت‌بندی‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف، پروژه‌ها در حال انجام هستند.

وی با اشاره به اولویت‌بندی‌های شهر قم در زمینه توسعه فضای سبز شهری گفت: توسعه فضای سبز جنگلی و کمربند سبز شهری، توسعه فضای سبز شهر قم در داخل محلات، احیای باغات قم و توسعه بوستان‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای پروژه‌های در دست اقدام شهرداری قم در بخش توسعه فضای سبز شهر قم هستند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: هرساله حدود 200 هکتار توسعه فضای سبز جنگلی و بوستان شهری را داشتیم که رقم بسیار خوبی بوده است.

سامع توسعه فضای سبز در معابر شهری را جزو اهداف شهرداری قم بیان و تصریح کرد: در سال 96، حدود 90 کیلومتر طول فضای سبز در حاشیه معابر و خیابان‌های شهر ایجاد کردیم که دارای تأثیرات روحی و روانی و محیط زیستی خوبی است، همچنین در سال 97، نزدیک به 80 کیلومتر طول توسعه فضای سبز در معابر شهری داشتیم.

وی انجام پروژه‌ها را نیازمند پشتیبانی و حمایت مردم و مسئولان دانست و گفت: امیدواریم با پشتیبانی و مشارکت مردم، همت مسئولان و مدیران شهری و پشتیبانی‌های شهردار و دستگاه‌های مختلف استان بتوانیم پروژه‌های بهتری را اجرا کنیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از اختصاص 250 میلیارد تومان بودجه  در سال 98، برای ایجاد و توسعه فضای سبز شهری در قم خبر داد و گفت: : شهرداری قم در تمام سال‌ها بودجه قابل‌توجهی را به برنامه‌ها و پروژه‌های حوزه محیط‌زیست و فضای سبز اختصاص می‌دهد.

سامع در پایان ابراز امیدواری کرد: با اختصاص زمین و منابع آب مناسب و با پشتیبانی و حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان می‌توان در جهت ایجاد و احیای فضای سبز شهری قم گام برداشت.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdchvxnq.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما