سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 75483
منبع : خبرگزاری تسنیم

۱۲۴۵ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مهدویت ارسال شد

قم نيوز : رئیس جهاد دانشگاهی قم گفت: با توجه به فراخوانی که در کل کشور صورت گرفت ۱۲۴۵ اثر در ۴ بخش اصلی و محورهای مختلف به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مهدویت ارسال و با داوری‌های صورت گرفته ۵۷ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
۱۲۴۵ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مهدویت ارسال شد
۱۲۴۵ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مهدویت ارسال شد
به گزارش قم نیوز محمد حیدری درمراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی مهدویت که در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله با دین اظهار داشت: به دلیل گسترش رسانه‌ها و فضای مجازی، شبهات درباره مهدویت به طور گسترده‌ای در حال انتشار است و باید این شبهات توسط کارشناسان و متخصصان پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری نخستین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: همه مسئولین و دستگاه‌های استان قم جهت برگزاری این جشنواره همکاری کردند و با روی باز از برگزاری آن استقبال کردند و این به دلیل اعتقادی است که به موضوع مهدویت وجود دارد.

رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: در حاشیه برگزاری این جشنواره، 17 کارگاه و نشست‌های تخصصی متعددی برگزار شد و طبق فراخوانی که در کل کشور صورت گرفت 1245 اثر در 4 بخش اصلی و محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، با داوری‌های صورت گرفته 57 اثر به عنوان آثار برتر مشخص شد.

حیدری تصریح کرد: در موضوع مهدویت چندین جشنواره با عناوین مختلف توسط جهاد دانشگاهی استان تهران برگزار شد ولی با توجه به قابلیت‌های استان قم بنا شد نخستین جشنواره ملی مهدویت توسط جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شود.

وی با بیان اینکه با وجود حکومت اسلامی، برای رسیدن به یک کمال مطلوب باید منتظر ظهور حضرت حجت (عج) بود، عنوان کرد: کلمه انتظار در خود یک مفهوم اعتراضی دارد و به معنی رسیدن به نقطه مطلوب است و در گذشته برای رسیدن به یک حکومت دینی موضوع انتظار مطرح می‌شد.

رییس جهاد دانشگاهی قم خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی قم به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و پاسخگویی به شبهات موجود در حوزه مهدویت برگزاری جشنواره ملی مهدویت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcgwt9u.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما