چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 75992
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

تردد در رودخانه قمرود همچنان ممنوع است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: تردد در رودخانه قمرود ممنوع شده است و با توجه به پیش بینی بارش باران طی روز جاری، احتمال افزایش سطح آب در این رودخانه وجود دارد.
تردد در رودخانه قمرود همچنان ممنوع است
تردد در رودخانه قمرود همچنان ممنوع است
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم با اشاره به طرح‌های آبخیزداری در استان قم اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها در بالا دست منطقه پردیسان موجب شد که مشکلی در زمینه سیلاب در این منطقه نداشته باشیم، البته در منطقه شاهد آبگرفتگی به صورت جزئی بودیم.

وی ادامه داد: استفاده از تجربه گذشته در مدیریت بحران استان قم طی روزهای اخیر تاثیر مثبتی داشت، همچنین در دو روز اخیر مردم را در فضاهای سرپوشیده همچون مصلی قدس، سالن‌های ورزشی و نمایشگاه دائمی اسکان دادیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: بارش طی روز گذشته در قم بی سابقه بود، اما با این وجود مشکلی را در استان نداشتیم.

بهشتی با اشاره به وضعیت رودخانه قمرود اظهار کرد: نگرانی در خصوص 17 کیلومتر طول این رودخانه در داخل شهر قم داشتیم، این نگرانی به خصوص در مقابل حرم حضرت معصومه(س) بود که کمترین عرض و بالاترین ارتفاع را در این نقطه شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تردد در رودخانه قمرود ممنوع شده است و با توجه به پیش بینی بارش باران طی روز جاری، احتمال افزایش سطح آب در این رودخانه وجود دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb59bz.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما