شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 76083
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

آناهيد قم در اردوي تيم ملي بسكتبال

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از آغاز اردوي جديد تيم ملي بسكتبال رده سني نوجوانان كشورمان با حضور يكي از استعدادها و نخبه‌هاي بسكتبال قم خبر داد.
آناهيد قم در اردوي تيم ملي بسكتبال
آناهيد قم در اردوي تيم ملي بسكتبال
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: شروع سال جدید برای بسکتبال قم با بازی‌های مرحله دوم فصل جاری لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور و همچنین آغاز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با حضور یک نماینده قم همراه است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای شروع دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال نوجوانان در تهران، بیان کرد: این اردوی تدارکاتی از روز هفتم فروردین ماه در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شده و بازیکنان 16 تیم باشگاهی این رده سنی به اردو دعوت شده‌اند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم اضافه کرد: بازیکنان دعوت شده از تیم‌های مهرام زیتون، مهرام شهر قدس، کنکو، شکلّی، آتش، مهرام اسلامشهر، شمس، پگاه ایران، کوچین آمل، نامی‌نو اصفهان، اسپادانا، پتروشیمی بندر امام، فرش مشهد، هیأت البرز، هیأت بوشهر و هیأت بسکتبال قم هستند.

وی با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو، خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار خوب و مستعدی توسط مربیان با دانش و مجرّب این رشته شناسایی شده و پرورش یافته‌اند و اکنون شاهد حضور یکی از نخبه‌های بسکتبال قم یعنی محمدامین آناهید در اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران هستیم.

سخایی عنوان کرد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان در حالی به اردوی جدید خود رفته که محمدعلی نصیرایی سرپرستی این تیم را بر عهده دارد و علی آرزومندی یکی از مربیان بسیار خوب این رشته مسوولیت سرمربیگری این تیم را عهده‌دار است، ضمن اینکه پویا تاجیک و

صالح مخدومی به عنوان مربی ، سینا فتحی به عنوان آنالیزور و جاوید جعفرنژاد به عنوان بدن‌ساز دیگر اعضای کادر تیم ملی نوجوانان ایران به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsz05.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما