دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : 76146
منبع : خبرگزاری فارس

رئیس پلیس فتا قم: مردم مراقب کلاهبرداران تلفني باشند

قم نيوز : رئيس پليس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به آغاز سال جديد، برخي افراد سودجو و کلاهبردار در تماس تلفني با مردم، آنها را به بهانه‌هاي مختلف پاي دستگاه هاي خودپرداز بانک ها کشانده و کلاهبرداري مي کنند.
مردم مراقب کلاهبرداران تلفني باشند
مردم مراقب کلاهبرداران تلفني باشند
به گزارش قم نیوز علی موالی اظهار کرد: در سال جدید عده ای سودجو که غالبا از فن بیان بالایی برخوردار هستند، طی تماس با شهروندان آنها را به عناوین مختلفی همچون برنده شدن در قرعه کشی به پای دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها کشانده و با فریبکاری حساب بانکی و اطلاعات حسابشان را سرقت می کنند.

وی تاکید کرد: برای دریافت پول هیچ نیازی به حضور افراد در جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانک ها نیست و این تماس ها قطعاً برای کلاهبرداری است.

رئیس پلیس فتا استان قم گفت : در صورتی که پولی در حساب افراد نباشد با وارد کردن کارت به داخل دستگاه خودپرداز، مشخصات حساب بانکی طعمه سودجویان قرار گرفته و ممکن است پول‌هایی که از حساب های دیگری به سرقت رفته به حساب آن‌ها واریز شده و بعداً نیز در این مورد باید پاسخگو باشند.

موالی افزود: شهروندان از طریق سایت پلیس فتا ناجا به نشانی www.cyber.police.ir می‌توانند گزارشات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند .

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9f05.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما