جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 76254
منبع : خبرگزاری تسنیم

طلاب و مبلغان خواهر در طرح امدادرسانی مدارس علمیه در مناطق سیل‌زده حضور پیدا می‌کنند

قم نيوز : معاون حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با تلاش حداکثری مدیران، طلاب و مبلغان در مدارس علمیه خواهران طرح امدادرسانی مدارس علمیه خواهران در مناطق سیل‌زده انجام می‌شود که تأمین نیاز زنان به ویژه مادران یکی از اولویت‌های این طرح است.
طلاب و مبلغان خواهر در طرح امدادرسانی مدارس علمیه در مناطق سیل‌زده حضور پیدا می‌کنند
طلاب و مبلغان خواهر در طرح امدادرسانی مدارس علمیه در مناطق سیل‌زده حضور پیدا می‌کنند
به گزارش قم نيوز معصومه ظهیری اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با 486 مدرسه در 28 استان مختلف کشور کار خود را دنبال می‌کند و هر کدام از این استان‌ها و مدارس یک مدیر دارند که اجرای سیاست‌های کلی این مجموعه‌ها را دنبال می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی را در سطح استان در نظر گرفته‌ایم تا طلاب خواهر در قالب خادم یاران کریمه با محوریت استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و کانون‌های مردمی فعالیت‌های موردنیاز در راستای تحقق منویات رهبری را دنبال کنند.

ظهیری با تاکید بر لزوم همراهی و همدلی با آسیب‌دیدگان سیل افزود: طرح طرح امدادرسانی مدارس علمیه خواهران کشور به مناطق سیل‌زده انجام می‌شود.

وی گفت: از آغاز وقوع سیل در استان گلستان خواهران طلبه و مبلغ در منطقه حضور داشتند و با همدلی و همراهی با خانواده‌های سیل‌زده آرامش روانی و ارتقای روحیه زنان در خانواده‌های سیل‌زده را در دستور کار خود قرار دادند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حضور خواهران طلبه و مبلغ در مناطق آسیب‌دیده سبب دلگرمی و آرامش خانواده‌های سیل‌زده است گفت: در اجرای طرح طرح امدادرسانی به مناطق سیل‌زده مدارس علمیه خواهران نقش محوری در محلات و شهرستان‌ها ایفا می‌کنند.

ظهیری با اشاره به اقدامات مدنظر در طرح امدادرسانی مدارس علمیه خواهران کشور به مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: تأمین نیاز زنان به ویژه مادران یکی از اولویت‌های این طرح است و با تلاش حداکثری مدیران، طلاب و مبلغان در مدارس علمیه خواهران همدلی و همراهی چشمگیر مادی و معنوی را با هموطنان آسیب‌دیده از سیل در استان‌های مختلف را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdox05.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما