شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 76280
منبع : خبرگزاری تسنیم

درآمد مسابقات روز جهانی تنیس روی میز در قم به سیل‌زدگان گلستان اختصاص می‌یابد

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از اختصاص درآمد مسابقات روز جهانی تنیس روی میز در قم به سیل‌زدگان گلستان خبر داد.
درآمد مسابقات روز جهانی تنیس روی میز در قم به سیل‌زدگان گلستان اختصاص می‌یابد
درآمد مسابقات روز جهانی تنیس روی میز در قم به سیل‌زدگان گلستان اختصاص می‌یابد
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان قم در سال 98 برنامه‌های خود را بر مبنای توسعه در رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری بر روی چهره‌های مستعد خود در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به فرارسیدن ششم آوریل روز جهانی تنیس روی میز افزود: همانند هر سال برگزاری مسابقاتی تحت عنوان روز جهانی تنیس روی میز در قم در دستور کار قرار دارد و اجرای این رقابت‌ها به طور سنتی و همیشگی در برنامه تنیس روی میز قم بوده است.


رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: با توجه به حادثه سیل در نقاط مختلف کشور به ویژه استان گلستان که سبب بروز خسارت‌های زیادی به هم‌وطنان ما شده است، مسابقات روز جهانی تنیس روی میز در قم با یاد هم‌وطنان سیل‌زده در گلستان و با هدف جمع‌آوری کمک‌هایی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

عموییان عنوان کرد: این رقابت‌ها از ساعت 16امروز شنبه 17 فروردین در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد و ورودی این مسابقات 200 هزار ریال و به طور دلخواه در مبالغ بیشتر در نظر گرفته‌شده که بخش قابل‌توجهی این هزینه‌ها و نیز کمک‌های حامیان مالی هیئت تنیس روی میز قم در این رقابت، صرف کمک به سیل‌زدگان خواهد شد.

وی تأکید کرد: تنیس روی میز قم در سال‌های گذشته و در ایام نوروز با همکاری شهرداری و نهادهای مرتبط اقدام به برپایی ایستگاه‌های همگانی و خانوادگی تنیس روی میز در بوستان‌ها برای مهمانان نوروزی قم می‌کرد که امسال با توجه به وضعیت جوی نامناسب و بارش مداوم باران و مشکلات مسافران نوروزی امکان برپایی این ایستگاه‌ها وجود نداشت.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdccxiqm.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما