شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 76293
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدت زمان ماندگاری مسافران نوروزی در استان قم اندک است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با تأکید بر کوتاه بودن مدت‌زمان ماندگاری مسافران نوروزی در استان گفت: مدت‌زمان ماندگاری و اسکان شبانه مسافران نوروزی همچنان در قم اندک و کمتر از حد استاندارد است.
مدت زمان ماندگاری مسافران نوروزی در استان قم اندک است
مدت زمان ماندگاری مسافران نوروزی در استان قم اندک است
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور عصر امروز در جلسه شورای اداری که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: روند اسکان و استقبال از مسافران نوروزی در نوروز امسال در مجموعه رضایت‌بخش بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استانی در استقبال از فصل بهار و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی افزود: از چهار ماه قبل آمادگی‌های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در استان قم انجام‌شده و برنامه‌ریزی‌هایی نیز متناسب با آن انجام‌گرفته است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات زائران در نوروز 98 خاطرنشان کرد: دریازده کمیته ستاد تسهیلات زائران در مجموعه بیش از 20 هزار نفر مشغول خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بود، همچنین کمیته نظارت نیز به‌صورت مستمر بر اقدامات کمیته‌های یازده‌گانه پایش  و نظارت داشته است.

عالی پور با بیان انجام نظرسنجی و ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تأکید کرد: 40 نفر از کارشناسان دانشگاه‌های استان امر نظرسنجی از مسافران نوروزی را در زمینه شکل خدمات‌رسانی انجام دادند.

وی با تأکید بر رونق سفرهای خانوادگی در نوروز 98 در استان قم ابراز کرد: 91 درصد از سفرهای صورت گرفته‌شده در استان قم به‌صورت خانوادگی بوده است. نقاط ضعف خدمات‌رسانی در نوروز 97 امسال کاسته و بر نقاط قوت استان افزوده‌شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم ادامه داد: 37 درصد مسافران نوروزی در استان قم در خانه اقوام اسکان پیداکرده‌اند. اسکان در منازل استیجاری کمترین آمار را در مسئله اسکان شبانه مسافران نوروزی در استان قم داشته است.

عالی پور با تأکید بر کوتاه بودن مدت‌زمان ماندگاری مسافران نوروزی در استان قم تأکید کرد: مدت‌زمان ماندگاری و اسکان شبانه مسافران نوروزی همچنان در استان قم اندک و کمتر از حد استاندارد است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با انتقاد از زیرساخت‌های ضعیف استان در ایجاد ارزش‌افزوده از فرصت سفرهای نوروزی اضافه کرد: بیش از 48 درصد از مسافران نوروزی کمتر از 100 هزار تومان در استان قم خرید داشته‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwx9u.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما