يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 76308
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیران ناکارآمد قم برکنار می‌شوند

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر برکناری مدیران ناکارآمد استان افزود: به زودی مدیرانی که عملکرد و کارنامه موفقی نداشته باشند از مسند خود برکنار شده و مدیران لایق دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند.
مدیران ناکارآمد قم برکنار می‌شوند
مدیران ناکارآمد قم برکنار می‌شوند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری در سال جدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد مدیران استانی به‌صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به برکناری مدیران ناکارآمد استان افزود: مدیرانی که عملکرد و کارنامه موفقی نداشته باشند از مسند خود برکنار شده و مدیران لایق دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند. در مسیر ترمیم و اصلاح جایگاه مدیریت در استان قم هرگز تسلیم و مرعوب حاشیه‌سازی‌ها نخواهیم شد.

استاندار ادامه داد: اعتقادی به تغییر اتوبوسی مدیران نداشته اما نسبت به شایسته‌سالاری و حذف مدیران ضعیف و ناکارآمد اعتقاددارم، در دوره جدید مدیریت استان مدیرانی که عملکرد موفقی از خود نشان نداده باشند به‌صورت قطعی تغییر خواهند کرد.

سرمست با هشدار به مدیران استانی در اولویت‌بندی و حرکت بر محور سیاست‌های کلان استانی اضافه کرد: مدیران استانی تا زمانی که بر محور اولویت‌ها و رویکردهای کلان استان حرکت کرده و عملکرد قابل قبولی داشته باشند بر صندلی‌های مدیریت تکیه خواهند زد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مدیران استانی تأکید کرد: تکلیف مدیران ضعیف استانی مشخص‌شده و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود، حقیقت این است که مدیران ضعیف نمی‌توانند در پیشبرد اهداف و سیاست‌های استانی موفق عمل کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: متأسفانه روند فعلی برگزاری جلسات شورای اداری ناکارآمد و بدون نتیجه است. جلسات شورای اداری باید بر محور نتیجه گرایی و کاربردی شدن حرکت کند. مصوباتی تشریفاتی و برخی تذکرات توخالی جان‌مایه امروز جلسات شورای اداری شده است.

سرمست تصریح کرد: از این به بعد در هر جلسه شورای اداری استان باید چند دستگاه برنامه‌های و اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه داده و نسبت به آن‌ها پاسخگو باشند. درصد پیشرفت پروژه‌ها و مصوبات شورای اداری از جلسات بعدی این شورا از دستگاه‌های استانی مطالبه خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjs05.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما