شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 76543
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم مطرح کرد

950 تن میوه شب عید در قم توزیع شد

قم نيوز : مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم گفت: 350 تن سیب و 700 تن پرتقال به عنوان میوه شب عید در قم توزیع شد.
950 تن میوه شب عید در قم توزیع شد
950 تن میوه شب عید در قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز سید مجتبی منزوی با اشاره به توزیع میوه شب عید در استان قم ظهار کرد: سهمیه استان 350 تن سیب و 700 تن پرتقال بود که قیمت این میوه‌ها در روزهای پایانی سال با رصد قیمت بازار تعیین شد.

وی ادامه داد: توزیع میوه شب عید در استان قم از روز 26 اسفندماه شروع شد و این توزیع تا 16 فروردین ادامه داشت، هدف طرح که تنظیم قیمت بود، در زمینه میوه‌های سیب و پرتقال محقق شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم افزود: با وجود اینکه کشور در زمینه تولید سیب در سال 97 کمبود داشت، هیچ مشکلی در زمینه توزیع این میوه در استان به وجود نیامد.

منزوی نحوه دادن غرفه‌های فروش میوه شب عید را براساس قرعه کشی دانست و تصریح کرد: غرفه داران در زمینه برخورد با مردم توجیه شدند و نظارت بر توزیع میوه از محل سردخانه تا زمان تحویل میوه به مردم صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سال جاری توزیع میوه شب عید به صورت اینترنتی در استان قم صورت گرفت که این کار تنها در دو استان کشور انجام شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم خاطرنشان کرد: جلساتی برای بررسی آسیب شناسی توزیع میوه شب عید در استان در سال جاری برگزار شد.

اظهار مدیر سازمان تعاون روستایی استان در حالی مطرح می شود که میوه های توزیع شده در طرح تنظیم بازار از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود و این مسئله اعتراض شهروندان قمی را به دنبال داشت.

همین مسئله اعتراض و انتقاد استاندار قم از کیفیت پایین میوه های توزیع شده را به دنبال داشت. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcexn8f.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما