شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : 77079

قتل یک روحانی به ضرب گلوله در همدان / ضارب کشته شد

قم نيوز : صبح امروز یک روحانی در همدان به ضرب دو گلوله کلاشنیکف بهروز. ح به قتل رسید و با پیگیری سریع این پرونده، ابتدا گفته شد ضارب در قروه کردستان دستگیر شده اما بعد مشخص شد که همچنان متواری است.
تصویر طلبه همدانی کشته شده
تصویر طلبه همدانی کشته شده
به گزارش قم نیوز، روحانی میانسالی که امروز صبح در محله "آخوند" همدان مقابل حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی قدم می‌زد، هرگز فکر نمی‌کرد که دقایقی دیگر با گلوله اسلحه جنگی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
 
حجت الاسلام قاسمی در حالی که در مقابل حوزه علمیه همدان ایستاده بود، متوجه حضور پر سر و صدای یک خودروی ۲۰۶ در نزدیکی خود شد و با توقف خودرو، بهروز. ح از خودرو خارج شد و پس از فحاشی به م. قاسمی،‌ وی را به گلوله بست. دو گلوله صفیرکشان به بدن نحیف این طلبه برخورد کردند و وی را به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی همدان:‌ ضارب شناسایی شد
ساعتی از به زمین افتادن پیکر این روحانی آمر به معروف نگذشته بود که که فرمانده انتظامی استان همدان از قتل یک روحانی خبر داد. 
 
سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر مطرح کرد: ساعتی پیش یک خودروی سواری ۲۰۶ در محله "آخوند" همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی ۴۶ ساله، او را به قتل رساند.

وی با اشاره به چگونگی قتل «م. قاسمی»، طلبه همدانی ادامه داد: هنگام عبور این طلبه، یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ پیاده شده و دو گلوله به سوی روحانی ۴۶ ساله شلیک می‌کند. این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد.

کامرانی صالح تصریح کرد: ضارب پس از به قتل رساندن این روحانی ۴۶ ساله با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود.

قاتل طلبه همدانی شناسایی شده، اما دستگیر نشده است
دقایقی بعد سرهنگ بشری با تکذیب خبر دستگیری قاتل طلبه همدانی گفت: دقایقی پیش قاتل روحانی همدانی مورد شناسایی قرار گرفت، اما هنوز دستگیر نشده است.

او گفت: قاتل در صفحه اینستاگرام خود اعتراف به قتل روحانی کرده و شناسایی او صورت گرفته، اما هنوز دستگیری انجام نشده است.

اقدامات لازم برای دستگیری قاتل توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و تا ساعاتی دیگر قاتل دستگیر خواهد شد.
 
قاتل کیست؟
 بهروز ح در صفحه اینستاگرامش، خودش را قاتل طلبه همدانی معرفی کرده و البته دقایقی بعد این استوری را حذف کرده است. 

هنوز جزئیات بیشتری از زندگی و دلایل قتل روحانی همدانی توسط بهروز ح منتشر نشده است با این حال محتویات صفحه شخصی و نشان می‌دهد که ضدیت با نظام دلیل این قتل وحشیانه بوده است. جای این سوال باقی است که چرا این شخص در رصدهای فضای مجازی توسط پلیس فتا شناسایی نشده است.

رییس دادگستری همدان:‌ قاتل در قروه کردستان دستگیر شد / معاون اجتماعی ناجا در همدان:‌قاتل دستگیر نشده است
چند ساعت پس از اعلام خبر قتل طلبه همدانی، این خبر در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی توییتر همه‌گیر شد و کمتر کسی بود در این باره حرفی نزد. در این میان همه منتظر بودند تا خبر دستگیری قاتل اعلام شود و همین طور هم شد.

رییس دادگستری استان همدان در مصاحبه با خبرگزاری قوه قضاییه، خبر از دستگیری قاتل در قروه کردستان، در حالی که قصد رفتن به مرزهای غربی کشور و خروج از ایران را داشت، داد. اما ساعتی نگذشت که معاون اجتماعی ناجا در همدان خبر دستگیری قاتل را تکذیب کرد و گفت که جمعی از دوستان قاتل دستگیر شده‌اند اما ضارب همچنان متواری است.

قاتل به ضرب گلوله کشته شد
پس از گذشت بیش از یک روز از قتل طلبه همدانی، قاتل در ساعات اولیه صبح در تعقیب و گریز با پلیس کشته شد. بدین ترتیب رازهای زیای با قتل وی ناگشوده باقی ماند و مشخص نشد که چرا وی این طلبه را انتخاب کرده است.

انتهای پیام / 105

 
https://qomnews.ir/vdcjhyea.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما