شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 77314
منبع : خبرگزاری فارس

قهرماني پايدار براي كاراته قم

قم نيوز : مربي مطرح كاراته قم يكي از باسابقه‌ترين تيم‌هاي باشگاهي كاراته ايران را به مقام قهرماني فصل 98 – 1397 سوپر ليگ كاراته مردان ايران رساند.
قهرماني پايدار براي كاراته قم
قهرماني پايدار براي كاراته قم
به گزارش قم نیوز کاراته که بعد از سال‌های پیروزی انقلاب تا کنون همواره با درخشش ستاره‌های خود برای ورزش قم یک رشته ورزشی افتخار آفرین بوده این بار با حضور موفق یکی از مربیان شاخص خود توانست موفقیت ارزنده دیگری را برای این رشته و ورزش قم در سطح کشور رقم بزند.

این موفقیت با قهرمانی تیم پاس نصیب ورزش قم شد، موفقیتی که پاس با هدایت یکی از بهترین مربیان حال حاضر کاراته استان قم و کشورمان یعنی ابوالقاسم پایدار به دست آمد و پایدار و تیمش با عبور از سد تمامی حریفان حاضر در مرحله نهایی عنوان قهرمانی این مسابقات را جشن گرفتند.

فدراسیون کاراته مسابقات مرحله پایانی سوپر لیگ این فصل را در مجموعه ورزشی شاهین تهران برگزار کرد و ابتدا در نیمه نهایی بر اساس برنامه تیم آذرپینار تبریز با پاس دیدار کرد و دومین رقابت بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و رعد پدافند هوایی برگزار شد که سرانجام پاس و دانشگاه آزاد راهی فینال شدند.

این در شرایطی است که فصل جاری رقابت‌های سوپر لیگ کاراته ایران ابتدا در دو گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار شد و سرانجام تیم‌های پاس و آذرپینار تبریز در گروه‌های اول و دوم صدرنشین شدند، رتبه‌ای که پاس در گروه نخست با کسب 21 امتیاز تیمی، 182 امتیاز انفرادی و 219 امتیاز تکنیک به خود اختصاص داد.

در حالی که تیم‌های کاراته باشگاه پاس و دانشگاه آزاد اسلامی از گروه نخست و تیم‌های آذرپینار تبریز و رعد پدافند هوایی ارتش از گروه دوم مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان ایران را کسب کرده بودند، در نیمه نهایی این پیکارها تیم پاس قم با حساب 15 بر 13 تیم آذرپینار تبریز را برده و راهی فینال شد، ضمن اینکه دانشگاه آزاد 19 بر 11 رعد پدافند هوایی را مغلوب کرد و به فینال رسید.

تیم‌های پاس و دانشگاه آزاد اسلامی برای کسب مقام قهرمانی در حالی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که پس از برگزاری مسابقات کاتای تیمی، انفرادی و چهار مبارزه بخش کمیته، تیم دانشگاه آزاد اسلامی به نتایج اعتراض کرد که در نهایت این تیم با رای داوران شیکاک شد تا تیم پاس عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ ایران را به دست بیاورد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbafbz.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما