چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 77472
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام فرنگي‌كار قم به رقابت های آسيا و اروپا

قم نيوز : فرنگي‌كار ملي‌پوش استان قم با حضور در اردوي آماده‌سازي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران آماده اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا و جهان مي‌شود.
اعزام فرنگي‌كار قم به رقابت های آسيا و اروپا
اعزام فرنگي‌كار قم به رقابت های آسيا و اروپا
به گزارش قم نیوز چهره‌ای مستعد به نام رضا مردی که سابقه کسب مقام‌های متعددی در رقابت‌های داخلی رشته کشتی فرنگی را دارد و همراه با تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا شده حالا در ترکیب تیم ملی جوانان حضور دارد.

این کشتی‌گیر از امروز در خانه کشتی تهران و زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی، همراه با سایر ملی‌پوشان خود را برای اعزام به دو رویداد مهم برون‌مرزی یعنی پیکارهای 2019 قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا و سپس مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می‌کند.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران ابتدا راهی شرق آسیا شده و در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند به میدان می‌رود، سپس در مسابقات جهانی امسال به میزبانی کشور استونی حضور خواهد یافت، به همین منظور تا 28 اردیبهشت ماه تمرینات این تیم در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی جریان خواهد داشت.

در این اردو ملی‌پوشان اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم حضور دارند، در شرایطی که تنها نماینده کشتی فرنگی استان قم یعنی رضا مردی در وزن 60 کیلوگرم به اردو فراخوانده شده تا بعد از اعزام آسیایی در رده سنی نوجوانان، یک رقابت آسیایی دیگر را در رده جوانان تجربه کند.

مردی در این وزن یک رقیب دیگر به نام میلاد رضانژاد از استان کشتی‌خیز خوزستان دارد که برای رسیدن به دوبنده تیم اعزامی ایران به پیکارهای آسیایی تایلند باید بهترین نمایش را به کادر فنی ارائه کند، ضمن اینکه در سایر اوزان کشتی‌گیران استان‌های تهران، فارس، اردبیل، مازندران، چهار محال و بختیاری، خراسان‌رضوی و آذربایجان شرقی دعوت شده‌اند و زیر نظر حمید باوفا قهرمان اسبق ایران، آسیا و جهان تمرین می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxt9u.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما