پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 77506
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام پاراتكواندوكار قم به مسابقات قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم از انتخاب پاراتكواندوكار قم براي همراهي تيم ملي بزرگسالان ايران در پيكارهاي 2019 قهرماني آسيا خبر داد.
اعزام پاراتكواندوكار قم به مسابقات قهرماني آسيا
اعزام پاراتكواندوكار قم به مسابقات قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار کرد: با تصمیم وزارت ورزش و جوانان از امسال رسما رشته ورزشی پاراتکواندو از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جدا شده و به رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون تکواندو و هیات‌های استانی این رشته ملحق شد.

وی ادامه داد: پاراتکواندو جزو فدراسیون و هیات‌های استانی تکواندو بود اما مدتی در فدراسیون جانبازان و معلولین فعالیت می‌کرد که خوشبختانه به جایگاه اصلی خود بازگشت و در رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور شاهد افتخار آفرینی چهره‌های مستعد و با تجربه این رشته در کسب مقام قهرمانی ایران برای استان قم بودیم.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در ادامه به دعوت پاراتکواندوکار قم به اردوی تیم ملی اشاره و ابراز کرد: تیم ‌ملی پاراتکواندو کشورمان خود را برای حضور موفق در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند، به همین دلیل کادر فنی تیم ملی 15 پاراتکواندوکار را اردوی جدید این تیم فراخوانده است.

وی با بیان اینکه اردوی ملی‌پوشان پاراتکواندودر آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا از 27 تیر ماه به میزبانی شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار می‌شود و برای این منظور اردوی آماده‌سازی تیم ‌ملی با حضور مدال‌آوران و منتخبین کمیته فنی مسابقات قهرمانی کشور تشکیل شده است.

جمشیدی با اشاره به حضور محمدرضا شعبانی ملی‌پوشان پاراتکواندو قم در این اردو، ابراز کرد: احسان دشتی، افشین بیرانوند، فرید کرم‌خانی، محمدجواد اسلامی، سجاد جوان‌بخت، سعید صادقیان‌پور، محمدرضا شعبانی، مهدی کردلو، احمد نریمانی، مهدی بهرامی‌آذر، مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، علیرضا بخت، اصغر عزیزی و حامد حق‌شناس نفرات حاضر در این اردو هستند.

وی با بیان اینکه سرمربیگری این تیم برعهده پیام خانلرخانی است و مربیگری آن را مهدی احمدی انجام می‌دهد، در پایان اظهار کرد: با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، پاراتکواندوکاران سایر قاره‌ها نیز امکان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند اما امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا 4 G و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها 2G محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepn8f.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما