پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 7752
عالی پور خبر داد:‬

صدور 100 پروانه تاسیس واحد صنعتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم از صدور بیش از 100 پروانه تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی از ابتدای سال 91 تاكنون خبر داد.
صدور 100 پروانه تاسیس واحد صنعتی در قم
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از برترین های صنعت و معدن قم در فرهنگسرای جوان اظهار داشت: در همین مدت بیش از ۵۳ پروانه بهره برداری صادر شده است.

این مقام مسوول تصریح كرد: با توجه به تعطیلی و عدم پیگیری دستگاه ها در ابتدای سال این میزان صدور پروانه ركورد خوبی محسوب می شود.

عالی پور همچنین با اشاره به توجه سرمایه گذاران خارجی به پتانسیل بالای اقتصادی استان قم خاطر نشان كرد: اخیرا برخی از سرمایه گذاران ایرانی مقیم آمریكا با اطلاع از برگزاری نمایشگاه توانمندی های قم در مالزی در سفری به قم از شهرك های صنعتی شكوهیه و محمود آباد بازدید به عمل آوردند.

وی با اشاره به برخی پروژه های در شرف افتتاح به مناسبت هفته صنعت و معدن خاطر نشان كرد: سازمان صنعت معدن و تجارت قم همایش معدن گام اول در تولید ملی را با همكاری معاونت معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان نظام مهندسی معدن قم، دانشگاه امیركبیر تهران و خانه معدن ایران، ۲۸ تیرماه ساعت صبح ۸ در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار می كند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.pqma2bqmila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما