دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 78369
منبع : خبرگزاری فارس

2 بازیکن دیگر به جمع نماینده قم در لیگ فوتسال پیوستند

قم نيوز : در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال کشور، دو بازیکن جدید با سوهان محمد سیما قرارداد امضا کردند.
2 بازیکن دیگر به جمع نماینده قم در لیگ فوتسال پیوستند
2 بازیکن دیگر به جمع نماینده قم در لیگ فوتسال پیوستند
به گزارش قم نیوز فصل نقل و انتقالات فوتسال بیش از پیش داغ شده و سوهان محمد سیما قم که تنها نماینده استان در این مسابقات خواهد بود، از حریفان فاصله نگرفته است.

از اواسط اردیبهشت ماه تمرینات سوهان استارت خورد و در همان ابتدا برخی بازیکنان فصل گذشته قرار داد خود را تمدید کردند.

در آخرین خبر نقل و انتقالات رسمی از تیم سوهان محمد سیما،جعفر نجفی بازیکن  قمی فصل گذشته تیم فوتسال ارژن شیراز با قرار داد دو ساله به باشگاه سوهان محمد سیما پیوست.

روح الله ایثاری نیز بازیکن تیم فوتسال محمد سیما قرارداد خود را به مدت 2 فصل با این تیم تمدید کرد.

پیش از این هم، ناصر اطمینان،محمد دهقان،هاشم فرج زاده،علی فیاضی،مهدی فتحی ،سید حسین رضوی، محمد کوهستانی ،سید مصطفی موسوی خواه و سعید قلندری با مجموعه سوهان محمد سیما قرارداد رسمی امضا کردند.

رسول قلی زاده اظهار داشت:طی جلسه ای که با اعضای هیئت مدیره و مدیر کل ورزش و جوانان قم داشتیم بر لزوم حضور تیمی توانمند از قم در لیگ برتر فوتسال تاکید شد، که تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن این نگرانی ها به کار گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم گفت: انتظارات کادرفنی از نظر جذب بازیکن تقریبا برآورده شده و احتمال می رود یک بازیکن دیگر جذب کنیم و پس از آن تیم تکمیل خواهد شد.

به گفته وی ، پس از ماه مبارک رمضان اردویی را در نظر گرفته ایم و تیم چند روزی را در اردو به سر خواهد برد،همه چیز طبق روال پیش می رود و دغدغه خاصی در تیم محمد سیما وجود ندارد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcco1qm.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما