چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 7877

نیازمند کمک‌های ملی هستیم

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اذعان داشت: باید در زمینه جشن‌های نیمه شعبان کمک‌های ملی به شهرداری اختصاص یابد.
نیازمند کمک‌های ملی هستیم
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری اظهار داشت: بخش اعظمی از برگزاری مراسم نیمه شعبان به عنوان یک مراسم بزرگ دینی بر دوش شهرداری است، هر چند شهرداری امکانات و ظرفیت‌های خود را برای این جشن بسیج کرده است، ولی برای پاسخگویی کامل به تمام نیازها و خواسته‌های زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان نیازمند کمک‌های ملی هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم در این مراسم از اقصی نقاط کشور و از کشورهای خارجی انجام می‌شود، با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم را نمادی از توجه نظام و دولت اسلامی به شعائر دینی دانست.

بختیاری اضافه کرد: کمیته‌های مرتبط با ارائه خدمات در مراسم نیمه شعبان در شهرداری و مجموعه استان تشکیل شده، ضمن آسیب شناسی و بررسی اثر بخش اقدامات سال‌های گذشته برنامه‌ریزی لازم در برگزاری بهتر مراسم انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی سطح پارکینگ‌ها گفت: امسال ۱۰۵ هکتار فضا به عنوان پارکینگ در مسجد مقدس جمکران آماده شده که در مجموع ظرفیت ۲۵ هزار خودرو سواری و ۱۷۰۰ اتوبوس بین شهری را دارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.0n0k49na05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما