چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 79407
منبع : خبرگزاری فارس

رتبه پنجم قم از نظر امنیت در کشور

قم نيوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: با عنایات حضرت معصومه(س) و درایت شورای تامین استان و همکاری نهادهای مرتبط در حال حاضر قم رتبه پنجم امنیت کشور را دارا است.
رتبه پنجم قم از نظر امنیت در کشور
رتبه پنجم قم از نظر امنیت در کشور
به گزارش قم نیوز محمدرضا هاشمی در نشست خبری استاندار قم و معاونین وی که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت امنیتی این استان اظهار کرد: با عنایات حضرت معصومه(س) و درایت شورای تامین استان و همکاری نهادهای مرتبط در حال حاضر قم رتبه پنجم امنیت کشور را دارا است.

وی با اشاره به اقدامات اولیه انجام شده برای انتخابات امسال گفت: ستاد انتخابات تشکیل شده و همزمان با کشور 6 کمیته در استان قم فعال شده است که شامل کمیته‌های اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، امنیتی، حقوقی، حراست و فناوری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه سه جلسه ستاد انتخابات در استان برگزار شده است تصریح کرد: همچنین هفته آینده چهارمین جلسه ستاد جهت هماهنگی و آمادگی برای آغاز روند انتخابات برگزار خواهد شد.

وی یکی از اولویت‌های استانداری را در حوزه مسائل اجتماعی عنوان کرد و با تاکید بر توجه ویژه به مسائل این حوزه گفت: سال 96 اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی کمتر از یک میلیارد تومان بوده که در سال 97 این اعتبارات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به 6 میلیارد تومان رسید.

هاشمی با بیان اینکه کمترین حاشیه در دانشگاه های قم رخ نداده است، ارتباطات با جریانات سیاسی را مطلوب خواند و افزود: کاهش 27 درصدی در تجمعات غیرقانونی در استان را داشته ایم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgut9u.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما