شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 79504
منبع : خبرگزاری فارس

اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم

قم نيوز : معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی نشست خبری جوایز دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم را اعلام کرد.
اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم
اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم
به گزارش قم نیوز محمدجواد محرابی ظهر امروز طی نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه خانه مطبوعات با حمایت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم این جشنواره را برگزار می‌کند، اظهار کرد: از روزنامه‌نگاران، نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجاز دعوت می شود تا آثار خود را بر اساس محورها و بخش‌های اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: ارتقای دانش رسانه‌ای استان قم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت اصحاب رسانه، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: بخش اصلی شامل رشته های تیتر، خبر، گزارش شامل خبری و تصویری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، صفحه آرایی، طنز مکتوب و فیلم خبری بوده و همچنین بخش ویژه نیز با دو موضوع رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دنبال می‌‌شود.

وی با بیان اینکه تا ابتدای مهرماه برای ارسال آثار مهلت درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: جوایز نفر اول در هر بخش تقدیرنامه، تندیس جشنواره و 20 میلیون ریال، نفر دوم تقدیرنامه و 15 میلیون ریال و نفر سوم تقدیرنامه و 10 میلیون ریال جایزه نقدی خواهد بود. در بخش ویژه نیز فقط به نفرات اول جایزه تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceen8f.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما