سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 79585
منبع : خبرگزاری فارس

استارت ليگ كاراته دختران در قم / 2 تيم قمي در المپياد استعدادهاي برتر ايران

قم نيوز : دبير هیأت‌ كاراته استان قم از استارت نخستين ليگ كاراته دختران و تشكيل اردوي آماده‌سازي تيم اعزامي به المپياد استعدادهاي برتر كاراته ايران خبر داد.
استارت ليگ كاراته دختران در قم / 2 تيم قمي در المپياد استعدادهاي برتر ايران
استارت ليگ كاراته دختران در قم / 2 تيم قمي در المپياد استعدادهاي برتر ايران
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار اظهار کرد: نخستین مرحله مسابقات لیگ کاراته سبک شوتوکان ایران در بخش دختران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین یکصد و بیست و پنجمین سالروز تاسیس کمیته بین‌المللی المپیک در سه رشته کومیته انفرادی، کاتای انفرادی و کاتای تیمی آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری این پیکارها در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه، اضافه کرد: این مسابقات با حضور 160 کاراته‌کا از ۱۰ باشگاه فعال و پویای کاراته قم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این لیگ در چهار مرحله مقدماتی و چهار مرحله پیشرفته، مجموعا در مدت هشت هفته رقابت می‌کنند.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم با بیان اینکه سبک‌های کاراته در طول سال افتخارات و مدال‌های متنوعی از میادین داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم به ارمغان می‌آورند و خانم اخویان نماینده سبک شوتوکان ایران در قم است، در ادامه یاد آور شد: در پایان این رقابت‌ها شرکت کنندگان با توجه به امتیازات کسب شده در هر مرحله رتبه‌بندی خواهند شد.

برخوردار سپس به تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به المپیاد استعدادهای برتر کشور در قم خبر داد و افزود: نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم دختران قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود، ضمن اینکه همزمان تیم پسران قم نیز آماده این المپیاد می‌شود تا شاهد درخشش کاراته‌کاهای قم در این المپیاد باشیم.

وی به درخشش کاراته‌کاهای قمی در مسابقات بین‌المللی کاراته مالزی نیز اشاره و عنوان کرد: ششمین دوره این مسابقات با عنوان جام افسانه به میزبانی شهر کوالالامپور برگزار شد و در پایان رقابت ٦٨٨ کاراته‌کا از ۱۱ کشور دو نماینده قم به نام‌های اصغر رحمتی و صادق سلیمی نیز بین مدال‌آوران بودند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdkk05.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما