سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 79598
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی در دستور کار مدیریت استان

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: به منظور جذب سرمایه گذار، ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی در استان قم در دستور کار مدیریت این استان قرار دارد.
ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی در دستور کار مدیریت استان
ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی در دستور کار مدیریت استان
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به درآمد شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: باید این شرکت به بحث کسب درآمد برای تامین هزینه‌های ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها توجه داشته باشد تا بیش از این هزینه زیرساخت‌ها به واحدهای تولیدی تحمیل نشود.

وی ادامه داد: به منظور جذب سرمایه گذار، ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی در استان قم در دستور کار مدیریت این استان قرار دارد و در این راستا نخستین مجوز شهرک خصوصی در قم صادر شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: باید دستگاه‌های مختلف برای تامین زیرساخت‌های موردنیاز شهرک کفش استان در اراضی شهرک شکوهیه تلاش کنند تا شاهد بهره برداری از فاز نخست این پروژه تا دهه فجر باشیم.

غضنفری با اشاره به هزینه بردار بودن توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: توسعه شبکه آب، برق و گاز در این شهرک‌ها هزینه‌های بسیاری دارد و پیش از توسعه این شبکه‌ها باید به دنبال استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در شبکه‌های زیرساختی فعلی در شهرک‌های صنعتی قم باشیم.

وی ادامه داد: به سهم ابلاغی استان قم در زمینه استفاده از بسته‌های حمایتی در پرداخت تسهیلات تبصره 18 به تولیدکنندگان معترض هستیم و افزایش این تسهیلات را پیگیری می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خاطرنشان کرد: بسته رونق تولید به استان ها ابلاغ شده است، البته در استان قم از ابتدای سال، مقدمات پرداخت تسهیلات رونق تولید را شروع کردیم تا سهم بیشتری ازتسهیلات رونق تولید را به استان جذب کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6mnq.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما