سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 7985

موانع و مشکلات واحدهای تولیدی قم بررسی شد

قم نيوز : قم نیوز: ستاد تسهیل و پشتیبانی واحدهای تولیدی استان قم به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
موانع و مشکلات واحدهای تولیدی قم بررسی شد
به گزارش قم نیوز، سیدرضا دهناد در این نشست که صاحبان واحدهای تولیدی، مدیران بانک ها و دستگاه های مرتبط با بخش تولید نیز حضور داشتند، طی سخنانی رسیدگی به مسائل و مشکلات تولیدی را از جمله موضوعات مهم و مورد توجه مسوولان برشمرد و گفت: این مهم همواره، در بازدید ها و نشست های مشترک با صاحبان صنایع و شهرک های صنعتی و به ویژه در جلسات ستاد تسهیل و پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان این که تاکنون قدم های خوبی برای پاسخگویی به نیازهای بخش صنعت و تولید استان برداشته شده است، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل سازنده تمامی مجموعه های درگیر بخش تولید، شاهد رفع موانع و مشکلات و رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد استان و کشور باشیم.

معاون برنامه ریزی استاندار قم بخش تولید و سرمایه گذاری را نیازمند حمایت و پشتیبانی همه جانبه دانست و ادامه داد: در سال تولید ملی، این حمایت ها باید ویژه و جدی تر از همیشه باشد.

لازم به یادآوری است، در این نشست مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان در حضور قائم مقام وزیر، مطرح و تصمیمات لازم برای رفع آن ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.an0k49nom5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما