چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 7991
در اردوی ترکیه انجام شد؛

پیروزی هفت گله صبای قم در مقابل غنا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دومین بازی تدارکاتی در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در لیگ برتر در اردوی ترکیه، تیمی از فوتبال غنا را با هفت گل در هم کوبید.
پیروزی هفت گله صبای قم در مقابل غنا
به گزارش قم نیوز، در فاصله هشت روز مانده به آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، آرام آرام اردوهای تدارکاتی تیم های حاضر در لیگ برتر در داخل و خارج از کشور به کار خود پایان می دهد و لیگ برتری ها آماده بازی های خود رد هفته نخست جام دوازدهم می شوند.

پایان دومین اردوی آماده سازی صبا در راه لیگ دوازدهم
در این بین تیم فوتبال صبای قم که یکی از ۱۸ تیم حاضر در دوازدهمین دوره رقابت های لی گبرتر فوتبال باشگاه های کشور به شمار می رود، دومین اردوی آماده سازی خود را در ترکیه برگزار کرد و بعد از هشت روز به کشورمان باز خواهد گشت.

شاگردان یحیی گل محمدی به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و تقویت روحیه خود پیش از دیدار با تیم فوتبال پیکان تهران در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال در اردوی آماده سازی خود در کشور ترکیه بعد از اینکه مقابل یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ترکیه یعنی الازیک اسپورت ترکیه به برتری پنج بر صفر رسید، در دومین بازی تدارکاتی خود از سد تیم ایسفا اسپور غنا عبور کرد.

در حالی که ترکیه دومین مقصد شاگردان گل محمدی برای برپایی اردوی آماده سازی پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است و صبایی ها از چهارشنبه هفته گذشته در این کشور حضور دارند، دومین دیدار تدارکاتی خود را در مقابل ایسفا اسپور کشور غنا برگزار کرده و به برتری پر گل و فراتر از تصور هفت بر صفر دست یافتند.

سه گل در نیمه نخست و چهار گل در نیمه دوم برای شکست نماینده غنا
در این دیدار صبای قم سه بار در نیمه نخست و چهار بار در نیمه دوم موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال اسپور کشور غنا شد، ضمن اینکه یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در هر نیمه ترکیب متفاوتی از بازیکنان خود را مقابل نماینده غنا قرار داد.

بهمن طهماسبی در نیمه نخست این مسابقه تدارکاتی که پیش از بازگشت آن ها به کشورمان برگزار شد، دو بار و مجید حیدری یک بار برای صبای قم گلزنی کردند تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر به سود تیم فوتبال صبای قم به پایان برسد.

شاگردان گل محمدی در نیمه دوم نیز دو بار توسط میلات سلیمان فلاح و دو بار دیگر نیز توسط مجید هوتن به گل رسیدند تا با زدن چهار گل دیگر در این نیمه در مجموع با حساب هفت بر صفر برابر تیم فوتبال اسپور کشور غنا به برتری دست یابد.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم ظهر امروز چهارشنبه ترکیه را به مقصد کشورمان ترک می کند تا روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر تیم پیکان تهران قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ۱۰.۳
https://qomnews.ir/vdch.wnqt23nwzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما