چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 7995

رییس فدراسیون کاراته، ملی پوشان را در قم بدرقه می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از حضور رییس فدراسیون کاراته در اردوی نهایی تیم ملی کاراته در قم خبر داد.
رییس فدراسیون کاراته، ملی پوشان را در قم بدرقه می‌کند
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار کرد: اردوی نهایی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حال حاضر به میزبانی هیئت کاراته قم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: اردوی نهایی تیم ملی کاراته در حالی برگزار می‌شود که هیئت کاراته قم میزبان آخرین مرحله اردوهای تدارکاتی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان محسوب می‌شود.

رییس هیئت کاراته استان قم افزود: اردوی تیم ملی کاراته یک مرحله در روزهای پایانی فروردین ماه، یک مرحله در روزهای پایانی اردیبهشت ماه، یک مرحله نیز در روزهای آغازین خرداد ماه و یک مرحله در روزهای آغازین تیر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان قم برگزار شد و اکنون میزبان مرحله پایانی از تمرینات آماده‌سازی این تیم هستیم.

وی بیان داشت: بر اساس تصمیم جدید کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان، مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی این تیم از روز دوشنبه این هفته به میزبانی هیئت کاراته قم برگزار می‌شود که طی آن خانه کاراته قم میزبان کاراته‌کاهای پنج وزن است.

عابدی یادآور شد: بدین ترتیب در حالی که کاراته‌کاهای ملی‌پوش قرار است در پنج وزن به پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا اعزام شوند، دور نهایی تمرینات آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی کاراته در قم پیگیری می‌شود و به همین خاطر امروز رییس فدارسیون کاراته در تمرینات ملی پوشان حاضر می‌شود.

وی بیان کرد: دور نهایی تمرینات تیم ملی کاراته در اوزان مختلف در حالی در قالب کومیته تیمی و کومیته انفرادی در قم به انجام می‌رسد که هم‌اکنون سه کاراته‌کای قمی در دو وزن در ترکیب تیم ملی کاراته حضور دارند و قطعا راهی مسابقات آسیایی می‌شوند.

رییس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: سعید علیپور نماینده قم در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم با مربیگری غلامرضا دباغیان یکی از مربیان برجسته کاراته استان قم و همچنین محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی دو کاراته کای دیگر قمی، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به مربیگری شهاب سلطانی خود را برای پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام غلامرضا دباغیان و علیرضا کتیرایی دو مربی کاراته قم همراه با سه ملی پوش کاراته قم به مسابقات قهرمانی آسیا، بیان داشت: کاراته کاهای وزن منهای ۸۴ کیلوگرم با مربیگری علیرضا کتیرایی به میزبانی هیئت کاراته استان قم به تمرین می‌پردازند.

عابدی اظهار داشت: تیم کاراته کشورمان بعد از پایان اردوی ملی پوشان در روز پنجشنبه بیست و دوم تیر ماه در قم راهی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان در تاشکند خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9bzurhb9siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما