سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 5344
عابدی عنوان کرد:

رقابت کاراته کاهای قمی در انتخابی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از حضور کاراته کاهای قمی در پیکارهای انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کشورمان خبر داد.
رقابت کاراته کاهای قمی در انتخابی تیم ملی
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی  اظهار کرد: برای انتخاب ملی پوشان اعزامی به مسابقات مهم برون مرزی اعم از پیکارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان، مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک‌های آزاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع این ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور است که انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته کشور نیز به شمار می‌رود و این مسابقات روز جمعه این هفته یعنی نوزدهم اسفند ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود.

رییس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته و طبق اعلام سازمان سبک‌های آزاد کاراته کشور، در این دوره از مسابقات استان تهران با سه تیم و سایر استان‌ها هر کدام با یک تیم حضور دارند.

وی با اشاره به حضور تیم کاراته سبک‌های آزاد استان قم در این دوره از رقابت‌ها، خاطر نشان کرد: علاوه بر تیم کاراته سبک‌های آزاد استان قم، تیم‌هایی از استان‌های تهران، کرمانشاه، کرمان، ایلام، زنجان، هرمزگان، یزد، مرکزی، همدان، زنجان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی نیز برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

عابدی همچنین با اشاره به تعداد اوزان و رده سنی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی، گفت: این دوره از پیکارها در پنج وزن منهای ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی با بیان اهداف فدراسیون کاراته و سازمان سبک‌های آزاد کاراته کشور از برگزاری این رقابت‌ها تصریح کرد: این رقابت‌ها برای انتخاب اعضای تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات تایلند که خرداد ماه سال ۹۱ برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

رییس هیئت کاراته استان قم گفت: در قم نوجوانان و جوانان مستعدی از سنین پایه در رشته ورزشی کاراته فعالیت می‌کنند و خوشبختانه هر گاه طبق تقویم فدراسیون کاراته مسابقه‌ای در سطح داخلی و برون مرزی برگزار شود، نگرانی خاصی در اعزام یک تیم قوی و منسجم نداریم.

وی یاد آور شد: یقینا به این دوره از مسابقات نیز تیمی بسیار قوی و آماده اعزام می‌کنیم، چرا که مربیان فعال و پرتلاش کاراته استان با توجه به وجود کاراته کاهای توانمند و مستعد در قم، می‌توانند با بهترین نفرات راهی جدال با حریفان شوند.

عابدی در پایان به موفقیت‌های کاراته قم از ابتدای سال تا کنون،‌ اشاره کرد و گفت: در سال ۹۰ کسب مدال برنز از مسابقات قهرمانی جهان در کشور مالزی، کسب چهار مدال از پیکارهای قهرمانی آسیا در کشور چین و چندین عنوان بین المللی و کشوری از جمله افتخارات کاراته کاهای قمی است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.knmt23nxkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما