پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 80373
منبع : خبرگزاری فارس

تعیین تکلیف 126 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی در قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: چهار درصد از جمعیت استان روستایی هستند، اما با این وجود 126 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی در قم تعیین تکلیف شد.
تعیین تکلیف 126 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی در قم
تعیین تکلیف 126 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی در قم
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری پیش از ظهر امروز در کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به بسته‌های حمایتی در بخش اشتغال اظهار کرد: باید در راستای قانون از اعتبارات این بسته‌ها در جای خود استفاده کنیم، برخی اوقات این فرصت‌ها تکرار نمی‌شود.

وی ادامه داد: بانک‌ها عضو کمیته فنی در طرح اشتغال هستند و آن‌ها در جلسات این کمیته نظر می‌دهند، اما بازگشت برخی از طرح‌های از سیستم بانکی به دلیل مشکلات وثیقه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: چهار درصد از جمعیت استان روستایی هستند، اما با این وجود 126 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی در قم تعیین تکلیف شد که آمار خوبی در کشور محسوب می‌شود، حتی در زمانی به رتبه دوم در این بخش رسیده بودیم.

غضنفری ایجاد کمیته نظارت بر طرح اشتغال روستایی را تصمیم مدیریت استان قم دانست و تصریح کرد: یک دستگاه حاکمیتی باید بر اجرای این طرح نظارت کند و تنها دستگاه‌های اجرایی از عملکرد خود دفاع کنند.

 

لزوم ارائه آمار دقیق در جلسات

بهرام سرمست استاندار قم در ادامه این جلسه گفت: باید آماری که در جلسه‌ها توسط مدیران استان ارائه می‌شود، دقیق باشد تا بتوانیم که به سوالات افکار عمومی پاسخ بدهید، آمار اشتباه در تصمیم‌گیری‌ها اختلال ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات به دنبال حل مشکلات و اصلاح فرآیند تصمیم‌گیری‌ها هستیم، نه این که مقصری را برای مشکلات در جلسات پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeena.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما