جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 80394
منبع : خبرگزاری فارس

استارت افشيد قم براي ليگ دسته اول فوتبال ايران

قم نيوز : سرمربي جديد نماينده فوتبال استان قم براي حضور در دوره جديد رقابت‌ مدعيان صعود به مسابقات ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور معرفي شد.
استارت افشيد قم براي ليگ دسته اول فوتبال ايران
استارت افشيد قم براي ليگ دسته اول فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان قم باید در فصل 99 – 1398 مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان بروند اما تعلل در معرفی کادر فنی این دو تیم موجب شد تا زمان نسبتا مفید زیادی برای آماده‌سازی این دو تیم از دست برود.

این در حالی است که وضعیت مالکیت هر دو تیم مشخص شده و به مجموعه افشید واگذار شده اما این مجموعه که گزینه‌هایی را برای هدایت این دو تیم در نظر داشت خیلی دیر به جمع بندی نهایی رسید تا زمان مناسب برای شروع تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را نسبت به سایر رقبا هدر رفته ببیند.

موسی محمدی یکی از مربیان جوان فوتبال قم مدیریت باشگاه افشید را بر عهده دارد و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: موضوع انتخاب سرمربی تیم‌های افشید در فصل جدید لیگ‌های نوجوانان و جوانان ایران انجام شده و انشاءالله هر دو تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های پایه فوتبال ایران از اواخر شهریور ماه با آمادگی به میدان می‌روند.

بر همین اساس احسان کریمی مربی جوان فوتبال قم هدایت تیم افشید را در لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفت، مربی‌ای که حضور در رده‌های پایه تیم‌های صبا و سیاه‌جامگان را در کارنامه دارد و این تیم را از اواخر شهریور در راه صعود به لیگ برتر جوانان ایران هدایت می‌کند.

نماینده فوتبال قم در حالی گام به فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور می‌گذارد که در سال 1398 به دلیل کسب نتایج ضعیف از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد و حالا باید هر چه سریع‌تر تمرینات خود را آغاز کند تا دوباره با کسب نتایج مناسب به جایگاه اصلی خود بازگردد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdos0j.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما