شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 80938
منبع : خبرگزاری فارس

انتقاد از تاخیر در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در قم

قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مددجویان کمیته امداد جزو اقشار آسیب پذیر هستند و باید در پرداخت تسهیلات به این قشر تسریع شود.
انتقاد از تاخیر در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در قم
انتقاد از تاخیر در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: تخصیص 60 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان قم در سال جاری رقم بالایی است، ولی این تسهیلات نباید در بانک‌ها رسوب پیدا کند و عدم پرداخت آن به مددجویان قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد جزو اقشار آسیب پذیر هستند و باید در پرداخت تسهیلات به این قشر تسریع شود، تسهیلات اختصاص پیدا کرده به این نهاد جذب می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم و ایشان بر مقابله با دشمن در این عرصه تاکید داشتند.

ذوالنور وجود قرارگاه برای مقابله با دشمن در عرصه اقتصادی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید جلسات اقتصادی در استان قم در این راستا ذیل عنوان اقتصاد مقاومتی برگزار شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6wn6.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما