يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 80976
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد؛

در روز عید قربان ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در سطح شهر پیش بینی شده است

قم نيوز : میرهادی گفت: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اختصاص ۱۰ جایگاه عرضه دام و ۵ مرکز ذبح بهداشتی در این شهر در عید قربان خبر داد.
در روز عید قربان ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در سطح شهر پیش بینی شده است
در روز عید قربان ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در سطح شهر پیش بینی شده است
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با توجه به برگزاری دعای عرفه در سطح مناطق به ویژه در هسته مرکزی شهر و حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، به آذین بندی و مناسب سازی محیط شهری به صورت ویژه اقدام می‌شود و همچنین شستشو و لایروبی هسته مرکزی شهر در آستانه عید سعید قربان انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: به منظور تأمین ایمنی مراسم اکیپ‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر به ویژه اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران آماده خدمت رسانی هستند.

میرهادی ادامه داد: مراکز ذبح دام در بلوار دانش کشتارگاه صنعتی قم، میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، ابتدای ۲۰ متری شهید بادیان، خیاابن جمهوری روبروی مخابرات و پردیسان بلوار سلمان واقع شده است.

او با بیان اینکه این جایگاه‌ها به صورت کاملا بهداشتی و شرعی به ذبح دام می‌پردازند،‌ افزود: نمایندگان دامپزشکی، بهداشت، ناظران شرعی و همکاران سازمان میادین و تره‌بار و کشتارگاه به صورت ویژه در محل حضور دارند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: محیط پیرامون مساجد و به صورت ویژه اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران که نماز عید قربان اقامه می‌شود توسط مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه آماده سازی خواهد شد.

میرهادی با بیان اینکه در روز عید قربان ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در سطح شهر و مناطق هشت گانه پیش بینی شده است، افزود: پنج مرکز ذبح بهداشتی دام نیز در این روز اختصاص داده شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: در زمینه سلامت دام با نظارت دامپزشکی تیم های گشت در محل حضور می‌یابند و به رصد دام‌ها می‌پردازند.

وی گفت: کشتارگاه صنعتی به صورت ویژه در روز عید قربان از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ در آماده باش کامل قرار دارد.

میرهادی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم که شهروندان به منظور حفظ سلامت دام کشتار در معابر عمومی خودداری و دام‌ها را در مکان‌های مشخص شده ذبح کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmheo.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما