شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81167
منبع : خبرگزاری فارس

حضور مشت‌زن قم در مسابقات جهانی 2019

قم نيوز : مشت‌زن استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران برای مسابقات جهانی 2019 و پیکارهای انتخابی المپیک 2020 توکیو به اردوی آماده‌سازی دعوت شد.
حضور مشت‌زن قم در مسابقات جهانی 2019
حضور مشت‌زن قم در مسابقات جهانی 2019
به گزارش قم نیوز در حالی که هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان به علیرضا استکی قهرمان اسبق این رشته سپرده شده، دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور بوکسورهای منتخب کادر فنی از این هفته در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود، در حالی که یک بوکسور از قم نیز در این اردو حضور دارد.

استکی که تلاش می‌کند تیمی یک‌دست و همدل را برای حضور در رقابت‌های جهانی 2019 این رشته آماده کند، برای این منظور حتی نفراتی که در بین بوکسورهای اعزامی به این مسابقات نیستند را دعوت کرد تا موجب افزایش و تقویت روحیه مشت‌زنان ایران برای درخشش در پیکارهای قهرمان دنیا شوند.

این در حالی است که پیکارهای بوکس قهرمانی جهان علاوه بر مدال‌های طلا، نقره و برنز، برای تمامی مشت‌زنان شرکت کننده از کشورهای مختلف دنیا به واسطه توزیع سهمیه ورودی المپیک اهمیت زیادی دارد و نمایندگان کشورمان علاوه بر انگیزه مدال، به دنبال مجوز راهیابی به بزرگترین رویداد ورزشی جهانی یعنی توکیوی 2020 نیز هستند.

استان قم نیز که روی حدود 15 ورزشکار رشته‌های مختلف برای به دست آوردن نخستین سهمیه المپیکی تاریخ ورزش خود سرمایه‌گذاری کرده، با حضور علی مرادی‌سپهر مشت‌زن جوان، با استعداد و آینده‌دار خود در اردوی جدید تیم ملی امیدوار به درخشش این بوکسور پرتوان برای رسیدن به سهمیه المپیک است.

با نظر سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان، علاوه بر علی مرادی‌سپهر بوکسور استان قم، سجاد محمدپور، دانیال شه‌بخش، مسلم مقصودی، سجاد کاظم‌زاده، شاهین موسوی، احسان روزبهانی، محمد شوریان، ایمان رمضان‌پور، مجتبی زرعیان، محمد کاس‌پور، باقر فرجی، محمد عزیزی، علی زنگی‌آبادی، سینا صفدریان، طوفان شریفی، کیوان صفری، مهدی یاهو، مجید سبزی، سجاد عبادی‌پور، مهدی سرباز، محمدرضا فرس صفری و علی سبزپور دیگر دعوت شده‌ها به اردوی جدید تیم ملی هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccmsq4.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما