چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 8119
از طریق پیامك ارزیابی می شود؛

میزان رضایت مراجعین دستگاه های دولتی

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم از اجرای طرح نظر سنجی پیامكی از كیفیت خدمات دستگاه های دولتی استان در آینده نزدیك خبر داد.
میزان رضایت مراجعین دستگاه های دولتی
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در نخستین نشست هم اندیشی كارشناسان تحول اداری دستگاه های اجرایی استان اذعان داشت: در آینده نزدیك نقطه نظرات مراجعین پیرامون كیفیت عملكرد و خدمات دستگاه های دولتی از طریق سامانه پیامك مستقر در استانداری قم دریافت شده و به صورت روزانه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه های تحول اداری گفت: برنامه های تحول در نظام اداری، در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، اسناد بالا دستی و همچنین راهبردهای دولت های نهم و دهم مورد تاكید ویژه قرار گرفته است.

وی تسهیل امور اداری و تكریم ارباب رجوع را یكی از مباحث محوری مربوط به تحول اداری دانست و افزود: تحقق این وظیفه خطیر، برعهده كارشناسان تحول اداری در دستگاه ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم اجرای هر چه بهتر برنامه های ده گانه تحول اداری در استان به ویژه احصاء فرایندها را از اولویت‌های مد نظر كارگروه تحول اداری و از تاكیدات شخص استاندارعنوان كرد.

وی افزود: در برنامه كوتاه مدت تحول اداری استان این معاونت در نظر دارد تا با راه اندازی و تقویت میز خدمت در دستگاه های اداری، زمینه خدمات رسانی مطلوب و رضایت بخش به مراجعین را فراهم نماید.

وی همچنین برون سپاری خدمات دولتی را از برنامه های مهم تحول اداری استان برشمرد و گفت: با راه اندازی و گسترش كمی و كیفی دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان و افزایش تعداد خدمات واگذار شده به این دفاتر، به دنبال كاهش مراجعات مستقیم مردم به ادارات هستیم.

محرری خواستار مشاركت فعال تمام بدنه دستگاه های اجرایی به ویژه كارشناسان تحول اداری دستگاه ها برای عملیاتی شدن موثر و مناسب برنامه های تحول اداری در سطح استان شد.

وی خاطرنشان كرد: امیدواریم با همكاری و حمایت و پشتیبانی جدی همه اعضا، كارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان بتواند گام های بلندی را در جهت تحقق اهداف این بخش بردارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6nak49n6o5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما