پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 7899
محرری عنوان کرد:

تاثیر گشایش بلوار پیامبر اعظم در کاهش ترافیک

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم تاثیر گشایش بلوار پیامبر اعظم در کاهش ترافیک را مطلوب ارزیابی کرد.
تاثیر گشایش بلوار پیامبر اعظم در کاهش ترافیک
به گزارش قم نیوز، محسن محرری با اشاره به استقبال گسترده مردم سراسر کشور از جشن‌های نیمه شعبان در قم اظهار کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که وضعیت ترافیکی مطلوبی در اطراف مسجد مقدس جمکران وجود دارد و در این میان گشایش بلوار پیامبر اعظم(ص) و عبور اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از این مسیر تاثیر فراوانی داشته است.

وی افزود: حضور نیروهای انتظامی نیز در قم بسیار چشمگیر بود که موفق شدند در بحث کنترل و روان‌سازی ترافیک نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با بیان اینکه سالن‌ها و فضاهای جدید اضافه شده به مسجد نیز موجب ارائه تسهیلات بیشتر به زائران شده است گفت: در بحث تامین آب آشامیدنی بررسی‌های زیادی صورت گرفته نشان‌دهنده وجود برخی مشکلات است.

وی ادامه داد: ضروری است که آب‌سردکن‌های بیشتری در داخل اطراف مسجد مقدس جمکران نصب شود تا مشکلی از این بابت نیز وجود نداشته باشد، زیرا در حال حاضر زائران مجبور به طی مسافت طولانی برای تهیه آب هستند.

محرری با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص اصلاح قیمت آب شرب ویژه زائران ابراز کرد: در مجموع خدمات قابل قبولی در ایام نیمه شعبان امسال ارائه شده و همه کمیته‌ها به خدمت‌گزاری مشغول هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم در رابطه با نوع پشتیبانی‌های صورت گرفته از زائران مسجد جمکران گفت: با توجه به حجم عظیم مسافرانی که در ایام نیمه شعبان به قم سفر کرده‌اند، خلاء برنامه‌های فرهنگی مشاهده می‌شود اما علی رغم فعالیت‌های گسترده مسجد جمکران، لازم است برنامه‌های متنوع دیگری نیز اجرا شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های جانبی در مسجد مقدس جمکران بیان داشت: برخی زائران از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این نمایشگاه‌ها بی‌اطلاع هستند، بنابراین باید اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد.

محرری به نیازهای گسترده فرهنگی زائران مسجد جمکران اشاره کرد و افزود: تنوع فرهنگی مسافران موجب می‌شود که سایر مراکز فرهنگی نیز به کمک مسجد جمکران آمده و اقدامات بیشتری را سامان‌دهی کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.o8fbjh8vo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما