پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 1942
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم:

زیر ساخت های لازم برای توسعه قم فراهم است

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان گفت: زیر ساخت های لازم برای توسعه قم در همه بخش ها فراهم است.
زیر ساخت های لازم برای توسعه قم فراهم است
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی استان قم، اظهارداشت: باتوجه به اقدامات گسترده برای توسعه و پیشرفت در استان قم، در آینده شاهد اقدامات خوبی چه از لحاظ كمی و چه كیفی در تمام زمینه ها خواهیم بود.

وی گفت: قم بدلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی كشور و وجود مراكز مذهبی متعدد در آن، دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی است كه باید از این طرفیت ها استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم بیان كرد: یكی از راهكارهای شناخت این ظرفیتها در استان، برگزاری نمایشگاه است كه خوشبختانه در این خصوص قدمهای خوبی برداشته است.

وی با بیان اینكه امروزه با توجه به سرعت پیشرفت علم، تولید كنندگان باید برای رقابت مجهز به تكنولوژی روز باشند، افزود: استانداری قم در این راستا با تمام توان طبق قانون عمل می كند و حمایت های خوبی نیز از طرف استانداری صورت گرفته است.

وی آشنایی شهروندان با محصولات باكیفیت و ایجاد فضای رقابتی میان تولیدكنندگان را از مزیتهای برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در استان دانست.

پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی استان قم دوم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های این استان افتتاح شد و به مدت چهار روز برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه بخش های مختلف مربوط به لوازم خانگی، محصولات خود را در ۳۵ غرفه به نمایش گذاشته اند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.knzt23nwiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما