چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 8120
به پاس افتخار آفرینی ورزشکار قمی صورت گرفت؛

تجلیل از نایب قهرمان بوکس جهان

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل ورزش و جوانان استان قم از مدال‌آور مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در کشور یونان که نشان ارزنده نقره را برای ورزش قم به ارمغان آورد، تجلیل کرد.
تجلیل از نایب قهرمان بوکس جهان
به گزارش قم نیوز، آیین تجلیل از محمدجواد صادق دارنده مدال نقره پیکارهای جهانی کیک بوکسینگ در کشور یونان، با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل و رسول منعم معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و مهدی اردستانی و محمدهادی رشیدی رییس و دبیر هیئت ورزش‌های رزمی قم در منزل این قهرمان سرافراز برگزار شد.

مسوولان ورزش استان قم در این دیدار که در حضور پدر دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کیک بوکسینگ برگزار شد، از وی و تلاش‌های انجام شده در راه کسب افتخار برای ورزش استان قم و اعتلای نام قم به عنوان یک شهر مذهبی در جهان اسلام، تقدیر کردند.

محمدجواد صادق قهرمان ارزنده رشته ورزشی کیک بوکسینگ از سبک‌های زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، هفته گذشته در رقابت‌های جهانی این رشته در کشور یونان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره وزن منهای ۷۰ کیلوگرم شد.

صادق در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب مدال نقره از سد حریفانی از کشورهای یونان و گرجستان گذشت و در دیدار نهایی با بداقبالی به حریفی از کشور اوکراین نتیجه را وگذار کرد تا در نهایت مقام نایب قهرمانی این دوره از پیکارها را کسب کند.

این ورزشکار ارزنده بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت‌فرسا به صورت شخصی و همچنین در قالب اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم کیک بوکسینگ اعزامی به رقابت‌های جهانی این رشته، مزد تلاش خود را با کسب مدال نقره جهان به دست آورد.

وی که همراه با سایر ملی‌پوشان کیک بوکسینگ کشورمان راهی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور یونان شده بود، در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها در دیدار نهایی کم آورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در پایان رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ که در شهر تسالونیکی کشور یونان برگزار شد، پرونده تیم ملی کشورمان با کسب هشت مدال بسته شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.iq4a2bqsxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما