چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 81558
منبع : خبرگزاری فارس

5 مدال رهاورد 4 دوومیدانی‌کار قم از لیگ ایران

قم نيوز : دوومیدانی‌کاران استان قم با درخشش در مواد و رشته‌های مختلف نخستین مرحله لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور به پنج مدال این مسابقات دست یافتند.
5 مدال رهاورد 4 دوومیدانی‌کار قم از لیگ ایران
5 مدال رهاورد 4 دوومیدانی‌کار قم از لیگ ایران
به گزارش قم نیوز دوومیدانی‌کاران استان قم در مواد و رشته‌های گوناگون نخستین مرحله فصل 1398 لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم‌های نفت تهران، آسان‌پرداخت و فولاد مبارکه سپاهان با حریفان خود برای به دست آوردن رتبه‌های برتر به رقابت پرداختند.

این در حالی است که امسال بیست و سومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‎های کشور برگزار می‌شود و در مرحله نخست آن 170 دوومیدانی‌کار در ترکیب تیم‌های آسان پرداخت، نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه یزد، مس کرمان، مس سونگون، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، شهدای نزاجا و مقاومت تهران به میدان رفتند.

میزبان این مسابقات مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران بود و پس از تیم آسان‌پرداخت که روی سکوی نخست جای گرفت، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نایب‌قهرمان شد و مس سونگون در جایگاه سومی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه پنج مدال شامل چهار نقره و یک برنز به نمایندگان قم تعلق گرفت.

در رشته 400 متر با مانع این پیکارها رضا ملک‌پور دونده قمی تیم نفت تهران با زمان 52 ثانیه و هشت صدم ثانیه به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه در رشته پرش با نیزه که رکورد آن در اختیار قمی‌ها قرار دارد سیدعلی حسینی پرنده قمی تیم آسان‌پرداخت با پرشی به میزان چهار متر و 20 سانتیمتر به مقام سوم رسید.

در رشته 110 متر با مانع علی سلامتیان دیگر دونده قمی عضو تیم آسان‌پرداخت با ثبت رکورد 14 متر و 64 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و صاحب نشان نقره شد، در شرایطی که چهره شاخص قمی‌ها در این مرحله میلاد دریساوی بود که موفق به کسب مدال نقره رشته‌های پرش طول و پرش سه‌گام شد.

دریساوی در رشته پرش طول رکورد هفت متر و 36 سانتیمتر را بر جای گذاشت و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه این دونده قمی تیم فولاد مبارکه سپاهان در رشته تخصصی دیگر خود یعنی پرش سه‌گام نیز با حریفان رقابت کرد و با رکورد 15 متر و 51 سانتیمتر بار دیگر در جایگاه دوم ایستاد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg7n97.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما