شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 8156

فاز یک مونوریل در حال اتمام است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از اتمام فاز یک مونوریل در آینده ای نزدیک خبر داد.
فاز یک مونوریل در حال اتمام است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری امروز با اشاره به اینکه فاز یک مونوریل در حال اتمام است اظهار داشت: برای اجرای فاز دو برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و در حال اقدام است، البته بعضی ابهامات نیز حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات پروژه‌های عمرانی استان با سرعت خوبی در حال اجرا است اضافه کرد: چند طرح عمرانی در مجموعه مدیریت شهری تصویب شده است که به دلیل ارتباط با برخی پروژه‌های در حال اجرا باید برای اجرای آنها صبر کرد.

شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر امام موسی صدر به محض پایان یافتن پروژه پل غدیر، زیر گذر و پل سه سطحه اجرا خواهد شد تصریح کرد: همچنین پروژه روگذر بلوار ۱۵ خرداد و خیابان عمار یاسر احداث خواهد شد.

دلبری افزود: برقراری ارتباط خیابان زینبیه در حاشیه خیابان قم نو به خیابان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در موضوع پسماند و بازیافت طرح‌های جدیدی اجرا خواهد شد تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری با تعامل شهروندان استان با استفاده از مدیریت پسماند می‌تواند هزینه‌های مربوط به جمع‌آوری و امحاء زباله را کاهش دهد.

شهردار قم با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات مراجع عظام تقلید مسابقات ورزشی که سنوات گذشته توسط شهرداری برگزار می‌شد به زمان دیگری موکول شد بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه فرهنگی در طول ۳۰ شب در نظر گرفته شده است که در سطح مناطق و محلات مختلف شهر قم برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح استقبال از ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن رمضان در برخی بوستان‌ها با رویکرد قرآنی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: نشریه همسایه بر اساس ولادت امام حسن مجتبی(ع) و مناسبت‌های شب‌های قدر توزیع خواهد شد.

شهردار قم همچنین از برگزاری جشن محلات در ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: در مجموع ۳۰ برنامه فرهنگی ویژه ایام ماه مبارک رمضان توسط شهرداری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.sbwurhb80iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما