دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 8206

روحیه معنویت در طرح ضیافت اندیشه تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم هدف اصلی از اجرای طرح ضیافت اندیشه را توحید، تربیت و آگاهی دانشجویان دانست.
روحیه معنویت در طرح ضیافت اندیشه تقویت شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی محمدی در مراسم افتتاحیه نخستین طرح ضیافت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی که با حضور مسوولان و دانشجویان در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در فصل تابستان طرح معنوی و فرهنگی ضیافت اندیشه را ویژه دانشجویان و اساتید برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی تشکیل طرح ضیافت اندیشه توحید، تربیت و آگاهی دانشجویان است، تصریح کرد: در این طرح بیش از مسائل آموزشی به موضوعات هدایت و معنویتی ارزش داده می‌شود.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی در قالب طرح ضیافت دانشجویی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این طرح در دانشگاه علوم پزشکی به صورت شبانه روزی و همراه با همایش و برنامه‌های جانبی با حضور ۱۵۰ دانشجوی این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها بر محور دانش غیر از دیانت تشکیل شد، اضافه کرد: دشمنان قصد داشتند دیانت را از دانشگاه‌ها جدا کنند و در ابعاد مختلف، کشور را به خود وابسته کنند.

وی تصریح کرد: با آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) علم و دین در کنار یکدیگر قرار گرفتند و موجب تحولی عظیم در دانشگاه‌ها شدند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.vn6t23ni-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما