يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 8390

پایان طرح ضیافت اندیشه دانشجویان علوم پزشکی

قم نيوز : قم نیوز: در این طرح که به مدت 14 روز و به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد بیش از 150 نفر از دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.
پایان طرح ضیافت اندیشه دانشجویان علوم پزشکی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مسعودی، معاون نهاد نماینگی ولی فقیه در دانشگاه ها از تلاش مسوولان اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کرد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم هم بصیرت افزایی و ارتقاء سطح معنوی و معرفتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: دراین طرح بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف شامل برگزاری محفل انس با قرآن، همایش اسلام ستیزی و نقد بازی های رایانه ای، کرسی های آزاد اندیشی، محفل شبی با شهدا و بررسی جریانات سیاسی برای دانشجویان اجرا شد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه این نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه دانشجویی بود ادامه داد: دانشجویان باید در همه حال توحید و عدالت خواهی را مدنظر قرار دهند و برای سعادت و پیشرفت ایران اسلامی و خشنودی خداوند در عرصه های علمی و معنوی فعالیت کنند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مسوولان و دانشجویان فعال در اجرای طرح ضیافت اندیشه به تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در این طرح به قید قرعه هدیه معنوی سفر به سرزمین وحی و عتبات عالیات اهدا شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.9bwurhbfgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما