چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 82133
منبع : خبرگزاری فارس

انتقال تیراندازان قم به 2 تیم جدید

قم نيوز : سه تن از چهره‌های شاخص تیم منتخب هیأت‌ تیراندازی استان قم برای فصل جدید پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور به سایر تیم‌های لیگ برتری ملحق شدند.
انتقال تیراندازان قم به 2 تیم جدید / قم غایب بزرگ لیگ برتر
انتقال تیراندازان قم به 2 تیم جدید / قم غایب بزرگ لیگ برتر
به گزارش قم نیوز فصل 1398 مسابقات لیگ برتر تیراندازی مردان ایران در حالی آغاز شد که قم بر خلاف چند دوره قبل در این مسابقات حاضر نیست و اعضای این تیم ناگزیر به رفتن از قم و انتخاب دیگر تیم‌ها برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در سطح اول تیراندازی کشور شدند.

خبرها حکایت از وجود دو مانع بزرگ بر سر راه تیراندازی قم به منظور ادامه فعالیت خود در لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور دارد، نخستین مانع به مشکلات مالی و نداشتن حامی مالی اختصاص دارد و دومین محدودیت بزرگ تیراندازان قم عدم برخورداری از یک سالن مطلوب برای تمرین و مسابقه است.

در هر حال با وجود این مشکلات فصل جدید لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور آغاز شد و در شرایطی که نمایندگان تیم هیأت‌ تیراندازی قم در آیین قرعه‌کشی این دوره حضور داشتند اما مسابقات این دوره بدون حضور قمی‌ها آغاز شد و فقط تیراندازان قم در ترکیب سایر تیم‌ها به میدان رفتند.

در مسابقات این فصل لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور هادی غرباقی به همراه برادر خود یعنی حامد غرباقی در رشته تفنگ به تیم ساچمه بیژن رفتند و از مهره‌های اصلی این تیم محسوب می‌شوند، به ویژه هادی غرباقی که عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان نیز محسوب می‌شود و سوابق درخشانی در این رشته دارد.

با توجه به اینکه مسابقات در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می‌شود، در رشته تپانچه نیز محمود جعفرغفار به تیم زائر ملحق شد و این تیرانداز با تجربه نیز از نفرات اصلی تیم زائر به شمار می‌رود، در حالی که این نفرات در چند فصل اخیر لیگ برتر برای تیم‌های نظام مهندسی قم و هیأت‌ تیراندازی قم مسابقه می‌دادند.

بعد از کناره‌گیری تیم هیأت‌ تیراندازی قم از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، قرار بود این تیم در لیگ دسته اول با ترکیبی از نفرات جوان و مستعد این رشته به میدان برود اما این اتفاق نیز رخ نداد و تیراندازی قم امسال تنها در لیگ بانوان باشگاه‌های ایران نماینده خواهد داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwq97.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما