دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82217
منبع : خبرگزاری فارس

عرض برخی پیاده‌روها مانع نصب امکانات مکانیزه پل‌های عابر پیاده است

قم نيوز : معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم عرض کم برخی پیاده‌روها را مانع نصب پله‌برقی و یا آسانسور برای پل‌های عابر پیاده دانست.
عرض برخی پیاده‌روها مانع نصب امکانات مکانیزه پل‌های عابر پیاده است
عرض برخی پیاده‌روها مانع نصب امکانات مکانیزه پل‌های عابر پیاده است
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به مطالبه عمومی مردم درباره پل‌های عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر اظهار، داشت: مردم مطالبه به حقی در این رابطه دارند و شهرداری چندین بار مناقصاتی در این زمینه برگزار کرده که نوسانات قیمتی سبب عدم مشارکت پیمانکاران شده بود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مکانیزه کردن ۱۲ پل عابر پیاده در سال ۹۸ پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته‌شده است که مربوط به نصب پله‌برقی و آسانسور در پل‌های عابر پیاده است.

ذاکریان ادامه داد: اسناد مناقصات مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده در حال آماده‌سازی است که به زودی این اسناد منتشر می‌شود.

وی عرض برخی پیاده‌روها را مانع نصب تجهیزات مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دانست و گفت: بیش از ۴۰ نقطه برای نصب پل‌های عابر پیاده در قم شناسایی‌شده که در برخی از آن‌ها به علت کم بودن عرض پیاده‌روها مجبور به گرفتن بخشی از خیابان برای نصب امکانات پل‌ها و یا تجهیزات مکانیزه هستیم.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم نارضایتی مردم از نبود پله‌برقی در پل عابر پیاده میدان مطهری را مدنظر قرار داد و افزود: برای نصب امکانات مکانیزه برای این پل عابر پیاده با مشکل برق فشار قوی در محل نصب تجهیزات روبرو شده‌ایم که در حال بررسی موضوع و حل آن هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcja8eo.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما