چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 82285
منبع : خبرگزاری فارس

ارزیابی اجرای دقیق پروژه‌های شهر با سامانه کنترل پروژه شهرداری

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از ارزیابی اجرای دقیق پروژه‌های شهر با سامانه کنترل پروژه شهرداری خبر داد.
ارزیابی اجرای دقیق پروژه‌های شهر با سامانه کنترل پروژه شهرداری
ارزیابی اجرای دقیق پروژه‌های شهر با سامانه کنترل پروژه شهرداری
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با اشاره به کاربرد سامانه کنترل پروژه شهرداری قم، اظهار کرد: سامانه کنترل پروژه بر عملکرد ردیف های عمرانی در بودجه‌ها نظارت دارد و جزء جزء ردیف‌های عمرانی بودجه‌ای را نظارت می کند که در زمان معین شده توسط واحدهای متولی به انجام برسد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای سال ۹۸ بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای شهرداری پیش‌بینی شده است، افزود: این بودجه در حدود هزار پروژه کوچک و بزرگ تقسیم شده است؛ از نورپردازی و انتقال آب‌های سطحی گرفته تا پروژه مترو و تقاطع های سه سطحه و وضعیت عملکرد تمامی این پروژه ها را در این سامانه به صورت ماهیانه ارزیابی می شود.

رنجبر خاطرنشان کرد: به همین خاطر تمام قسمت‌های شهرداری از ابعاد مختلف عملکردی، بودجه‌ای، برنامه‌ای و غیره کنترل می‌شود و در نهایت بررسی می‌شود که وضعیت حرکت در مسیر چشم‌انداز چگونه است.

وی با تاکید بر راه‌اندازی سامانه بازخورد استراتژیک، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد در شهرداری قم، گفت: تمام این سامانه‌ها وضعیتی را ایجاد می‌کنند تا ما بازخوردی از عملکرد شهرداری برای دستیابی به اهداف برنامه قم ۱۴۰۰ و چشم‌انداز ۱۴۱۴ بگیریم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcenw8v.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما