پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 82328
منبع : خبرگزاری فارس

نقش حیاتی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آینده کشور

قم نيوز : وزیر آموزش و پرروش گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش حیاتی در آینده جامعه دارد و باید برای اجرایی شدن این سند تلاش لازم صورت گیرد.
نقش حیاتی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آینده کشور
نقش حیاتی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آینده کشور
به گزارش قم نیوز محسن حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد با اشاره به اینکه تحول در نیروی انسانی بستر ساز ایجاد تحول در جامعه است بیان کرد: اگر بخواهیم ایران اسلامی به الگوی پیشرفت،عدالت، فقر زدایی و تحقق آرمان‌های انقلابی تبدیل شود باید این مسائل مهم را در آموزش و پرورش دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش در تحول نیروی انسانی بی بدیل است، یادآور شد: جامعه توسعه یافته در برابر تغییرات گرفتار سستی نمی‌شود و برای اینکه بخواهیم جامعه توسعه یافته‌ای داشته باشیم باید نسل آینده ما توانمند باشد.

وزیر آموزش و پرروش ضرورت عبرت گرفتن از تجارب و دنبال کردن برنامه‌های اثر بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش حیاتی در آینده جامعه دارد و باید برای اجرایی شدن این سند تلاش لازم صورت گیرد.

 

ستاد همکاری‌ها برنامه محور عمل می‌کند

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش نیز در این جلسه با اشاره به اینکه عمر برگزاری چنین جلسات مشترکی به 13 سال می‌ رسد خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جلسه ای می تواند برای همکاری و مشارکت دیگر دستگاه ها الگو باشد.

علیرضا حاجیان با بیان اینکه زاده با اشاره به اینکه ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش برنامه محور عمل می کند یادآور شد: برنامه پنج‌ساله این ستاد بر اساس زیر نظام‌های سند تحول آموزش‌وپرورش و برنامه پنج‌ساله حوزه‌های علمیه تدوین و به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc41q4.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما